KH Group - Sievi Capital muutosmatkalla

Hyvä kuulla näitä signaaleja, että se “kruununjalokivi” etenee. Olen itse ollut aika vaiheilla tämän KH-Groupin suhteen, koska en osaa sanoa onko järkevää odottaa sekä rakentamisen että kodin sisustamisen elpymistä. Olen nyt, hieman valitettavastikin, jäänyt tämän kyytiin nauttimaan pulkkamäestä ja pitkään silmissäni siinti Indoorin lähestyvä myynti, mutta rehellisesti sanoen olisi pitänyt myydä aikoja sitten ja nyt Indoorin myynti ei pitäisi olla realistista tai ainakaan kannattavaa ihan lähiaikoina. Nyt on niin iso potti miinusta taskussa, että klassinen “tästä ei enää alemmaskaan pääse” edessä, mutta onhan nollaan vielä matkaa. Ei ole mukavaa olla osakkeen kyydissä, joka kärsii yleisestä markkinatilanteesta näinkin isosti ja vastaavasti joutuu jännittämään, että paraneeko tilanne edes tässä korkojen laskiessa ja kuinka kauan siinnä menee. Olin ehkä liian kiintynyt vanhaan Sieviin, josta ei ole enää jäljellä kuin muistot.

Kuitenkin, pitäisi olla selvää että KH-Group olisi varsin hyvässä asemassa kunhan Indoor vielä joskus tuottaisi taas edes kohtalaista kassavirtaa ja KH-Koneiden kasvuun pystyttäisiin sitä kautta satsaamaan. Jossain kohtaa pitäisi olla se tilanne, että Indoorkin on saanut ERP:insä pyörimään ja tuloskin näyttäisi paranevalta, silloin sieltä irtoaa ihan mukavasti massia kun siitä joskus irtaudutaan, mutta sitä odotellessa joutuu seuraamaan taistelua henkien hieverissä olevassa markkinassa. Voi olla, että Indoorkaan ei ole ihan samanlainen yhtiö jatkossa kun markkinalla tapahtuu väistämättä isojakin muutoksia, mutta vielä luottoa löytyy siihen, että yhtiössä on paljon potentiaalia ja siinnä haluaisin olla mukana.

15 tykkäystä