Tuosta Indoor- listauksesta ostajia kiinnostavinta ovat kotimaisessa markkinassa tunnetut brändit, tosin mielikuvien päivitystarve on selvästi ollut havaittavissa jo pidempään.
Ohjelmiston osalta kiinnostavaa on mahdolliset hyödyt, milloin todennettavissa, toistaiseksi painottunut voimakkaasti kulupuolelle, reilu vuosi vierähtänyt käyttöönotosta.
Mallistollista erottuvuutta on kotimaisilla toimijoilla varsin vähän kilpailijoihin (Ikea, Jysk) verrattuna. Askon tehtaan tuotteita markkinoitu myös kilpailijoilla (Vepsäläinen), muut?
Toivotaan että muutos-neuvotteluiden kustannustehokkuus on todellinen hyöty jo Q2:lla, ei notkahdus palvelun laadussa.
Palvelun laatu on toistaiseksi lähes hyödyntämätön kilpailukeino, verkkopalvelut nostettu esiin, mutta onko kehitystä tapahtunut?
Ikean osaamista itsepalvelun saralla on käytännössä lähes mahdoton haastaa.
Ilman kuluttajan lompakolla käymistä, varojen siirtely lopputulos on arvattavissa