Kiitos @Kale-possu!
Olen aina ihaillut Kalen tapaa kirjoittaa; hän kirjoittaa aina niin mielenkiintoisesti ja sisältörikkaasti. Tuntuu, että kaikki Foorumilla pysähtyvät lukemaan Kalen viestejä hartaudella, koska ne tarjoavat usein tietoa, ajatuksia, huumoria ja kaikkea muutakin.
Kaikkia ketjuja en varsinaisesti lue suurella mielenkiinnolla, mutta jokaisen Kalen viestin luen mielenkiinnolla. Kalen viestit ovat tyylikkäästi kirjoitettuja, mutta parasta niissä on sisältö; eivät pidä sisällään “kansanradiovaahtoamista” vaan juttuja, jotka aidon opettavaisesti laittavat ajattelemaan.
Jopa minä tiedän tietyistä aiheista jotain ja aina, kun Kale on niistä kirjoittanut, niin täytyy sanoa, että hänellä tuntuu olevan usein faktat hallussa. Olen privaviesteissä monien kanssa jutellut Kalen viestien upeista sisällöistä ja tietyt ammattilaisetkin ovat niitä hehkuttaneet.
Täytyy vielä kerran todeta, että Kale on monipuolisesti erinomainen kirjoittaja eikä vain kirjoittaja, vaan hyvää sisältöä puskeva vaatimaton tyyppi, jonka kirjoituksista jokainen saa varmasti jotain irti.
Muistelen erityisen lämmöllä kirjoitusta, jonka Kale kirjoitti musta