Hei!
Koko Inderes -yhteisö, mukaan lukien analyytikot ja kaikki te kanssa foorumistit olette tehnyt niin poikkeuksellista työtä piensijoittajan paremman huomisen eteen, että haluan kiittää siitä tämän postauksen muodossa. Tämä ketju voisi jatkossa toimia Kiitos -kanavana koko yhteisön jäsenille (ansio tästä hyvästä ideasta kuuluu @Sijoittaja-alokas :lle ).
Tässä asioita, joista mä olen kiitollinen ja jotka ovat tehneet minusta paremman sijoittajan:
Foorumista Missä muualla voit käydä keskustelua analyytikkojen tai peräti yhtiön toimitusjohtajan / yhteyshenkilön kanssa? Jep! Palstalta löytyy poikkeuksellisen paljon syvällistä tietoa, mikä erottaa sen monesta muusta verrokkipalstasta. Useassa ketjussa pureudutaan sijoituskohteeseen detaljitasolla. Täällä on myös hyvin paljon osaavia ja ammattimaisia sijoittajia, jotka jakavat relevanttia tietoa, iso kiitos kuuluu myös teille! Yhdessä tekemisen ja hoksaamisen kulttuuriin törmää paljon useammin kuin kinaamiseen tai nollapostailuun.
Analyysistä Ilmaiseksi tarjolla oleva yhtiöanalyysi on häkellyttävän laadukasta. Sijoitustutkimus tuo valtavaa lisäarvoa yhtiön ymmärtämiseen ja sijoituspäätöksen tueksi.
Mallisalkusta Kaikki sijoittajat eivät syystä tai toisesta halua valita kaikkia osakkeita itse vaan tarvitsevat valmiita raameja omaan tekemiseensä. Tarjolla oleva mallisalkku on heille yksi hieno vaihtoehto poimia laadukkaita ideoita omaan salkkuun. +630% vuodesta 2011. Se on hurja tuotto.
Keskustelukulttuuri puhtaan sijoitusanalyysin rinnalla Tästä mainitsen esimerkkinä teeman “Piirimestaruuskisat vs olympialaiset” - minkälaisilla yhtiövalinnoilla piensijoittaja voisi saada etua? Erittäin oleellinen aihe, ja hienoa että Indeläiset jakavat tämän kaltaisia pohdintoja keskusteluissaan. Koen hyötyneeni aiheen prosessoinnista huimasti parin viimeisen vuoden aikana, mikä on kehittänyt ymmärrystäni hyvästä sijoituskohteesta.
Kaikki hyötyvät Hienoa, että olette saaneet tästä työstä itsellenne duunin, piensijoittajat puolestaan hyötyvät valistuneempien sijoituspäätösten kautta ja etenkin pienet yhtiöt hyötyvät saadessaan näkyvyyttä ja uusia sijoittajia.
Jatkakaa toki listaa ja liittykää keskusteluun, jos teilläkin on positiivia viboja jaettavaksi