Pitää kiittää Inderesin yhteisön jäsentä @timontti a!
Timonttia on kiitelty monesti eikä syyttä, mutta enemmänkin voisi, hän on todella paljon tehnyt hommia meidän foorumilaisten hyödyksi sekä iloksi. Tällä kertaa en kiitä tästä kokonaispanoksesta foorumille:
Kiitän nyt SE:n ketjuun Timantin tekemästä työstä. Herra T on tehnyt timanttista/timonttista täyden kympin työtä tässä Smart Eye - King of automotive’s Interior Sensing AI? -ketjussa. Monet ovat saaneet tästä paljon voittoa, mikä on hieno juttu, mutta se ei ole mielestäni pääpointti, vaan se millaista analyysityötä hän on tehnyt. Olen itse tässä jutussa hieman miinuksella eikä silläkään ole yhtään mitään väliä siinä, kuinka kiitollinen olen.
Timontti on kerännyt valtavasti tietoa kyseiseen ketjuun ja vielä hyvin paljon vääntänyt meille monille muille rautalangasta vääntäen, mistä on kyse. 95 prosenttia SE-tiedoistani on peräisin tästä ketjusta ja nimenomaan Timontti on eniten kerännyt ketjuun hyvin kerättyä, hyvin analysoitua sekä monipuolista tietoa firmasta. Tähän hänen työhönsä on varmasti kulunut valtavasti aikaa ja vielä siihen, että hän on jakanut tietoa Foorumille selkeään ja ymmärrettävään muotoon. Kiitos tulee aivan loistavista tehdystä työstä! Ei pidä mielestäni vain kiitellä tuotoista ja kyllähän moni muukin tällä palstalla tai moni analyytikko tuottaa hyvin arvokasta tietoa, mutta ehkä “tylsistä” firmoista tai “ei-niin-tuottoisista”-firmoista.
Niillä tiedoilla, joita olen saanut, niin pystyn itse vastuussa olevana aikuisena määritellä, voinko ottaa tätä riskiä tai sopiiko minun strategiaani pitää kyseistä yhtiötä salkussani. Hyvin harvasta yhtiöstä olen saanut näin paljon tietoa kuin SE:tä, kiitos toki muillekin SE:n ketjulaisille, mutta erityiskiitos Timontille!