Olen jutellut monien kanssa foorumilaisista privana, livenä, WhatsApissa, Slackissa jne.
Kehuja ovat saaneet näissä keskusteluissa todella monet foorumilaiset, valitettavasti itse kehumisen kohteet eivät ole kuulleet näitä keskustelujen kehuja, joten ajattelin tässä vähän puhua asiasta ja tägätä osan kehutuista kavereista tähän.
@Aili, @Arimatti_Alhanko, @DayTraderXL, @JNivala, @Kale-possu, @anon38833097, @Mauri, @MoneyWalker, @NukkeNukuttaja, @Pohjolan_Eka, @Seinakadun_Keisari, @SijoitusSeppo, @timontti, @viljo @musa_2 jne.
On monia muitakin mainittu ja harvat tietävät, kuinka paljon heitä arvostetaan ja kehutaan. Sitten välillä on jotain uudehkoja tai harvoin kirjoittavia nimimerkkejä mallia “uusi sijoittaja123”, jotka tekevät uskomattoman upeita kirjoituksia. Se on selvää myös, että tätä palstaa lukevat todella monet ns. huippusijoittajatkin ja toivoisinkin heidänkin rohkaistuvan kirjoittamaan; asialliset, laadukkaat ja hyvin argumentoidut viestit otetaan aina ilolla vastaan, lisäksi ne nostavat Foorumin tasoa kokonaisuudessaankin - hyvä ruokkii hyvää!
Aika paljon hiljaisemmissa ketjuissa ja “tylsissä boomeriyhtiöketjuissa” on hyvin laadukasta kirjoittelua, minne yllättävän harva eksyy. Joskus näistä hiljaisista ketjuista tai boomeriyhtiöketjuista voi bongata mielenkiintoisia keskusteluja ja sijoituskohteita. Helposti sitä varmaan monet pyörivät paljon puhutuiden yhtiöiden ketjuissa, kun ehkä niitä löytöjä voisi löytyä niistä hiljaisemmista ja “tylsempien” yhtiöiden ketjuista.
Hyvin useita kertoja olen lukenut ja kuullut, että pelätään “laatukirjoittajien” häviävän Foorumilta, eli pidetään tämä paikkana, jossa käydään asiallista ja sisältörikasta keskustelua, niin ne laatukirjoittajat pysyvät täällä ja ehkä tänne lisäksi vielä saadaan jatkossakin vielä uusia erinomaisia kirjoittajia. Toisaalta tulee muistaa, että tarvitaan erilaisia kirjoittajia, sillä esimerkiksi aloittelijat antavat uudenlaista näkökulmaa ja tekevät hyviä kysymyksiä sekä pitävät hyvin perusasioita esillä.
Lukekaa Foorumia ja tehkää hyviä osakepoimintoja!