Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 1)

4 tykkäystä

Harvian seuraava posari on tulossa 8.10, jos vanhat merkit paikkansa pitävät. Ja jos vanhat merkit paikkansa pitävät, niin tässä välissä meille tarjotaan lisää ostopaikkoja :slightly_smiling_face:

11 tykkäystä

Oletko varma? Toimitko uskosi mukaisesti? Olisi varmaan kiva myydä kalliilla ja pian ostaa halvalla. Perustatko arviosi mutuun vai sisäpiiritietoon?

Tuotakin on nähty, välillä taas on menty suoraan ylöspäin. Mietinkin eräänä heikkona hetkenä, että toimisiko Harvialla myynti ennen osaria ja osto takaisin pienessä laskussa. Toisaalta omalla kohdalla mahdollinen hyöty olisi ollut minimaalinen, joten eikun täysin purjein osaria kohti. Bonuksena ilmassa tuntuu olevan muutenkin yleistä osarikiimaa (pois lukien hypeyhtiöt), niin todella vaikea ennustaa mitä huomenna tapahtuu.

Ennustan kristallipallosta punaista, joka sitten tekee pienen nykäyksen ylöspäin Petrin analyysin jälkeen. :grin:

4 tykkäystä

kuva

Hyzinon tuotto salkussa. Se on merkki, pahuus nousee :smiling_imp: Ostakaa, ostakaa!

23 tykkäystä

Varmoja asioita ei elämässä kovin montaa ole. Menin kesään tällä uskolla ja meinaan mennä edelleen. Olen todennut veivaamisen huonoksi ideaksi, vaikka lappujen määrä on ”aika paljon”.

Hyvin todennäköistä on jatkossa kuten aiemminkin, pitkät tasaiset jaksot ja -10% korjaukset, markkinan mukana toki paljon enemmänkin jos sille päälle sattuu.

Erittäin mielenkiintoista nähdä mitä on Harvia 2030-luvulla :slightly_smiling_face:

14 tykkäystä

Nio kääntyi plussalle ennen tämän illan tulosjulkistusta… toivottavasti joku tietää jotakin…

laskeskelin tänään että n. 25% salkusta kiinni Niossa ja Kiinan ihmeissä yhteensä n. 55% salkusta

Jänniä aikoja

12 tykkäystä

Mergerin jälkeen olin köyhä, sitten äkkirikastuin ja nyt olen taas köyhä.

Semmosta se Hyzonin kanssa on. Toki itse olen pitkän aikajänteen sijoittaja tällä lapulla, joten ei sillein haittaa päiväheilahtelut.

9 tykkäystä

Omistatko kristallipallon 12kk päähän? Jos omistat mä voisin kanssa lainailla. :slightly_smiling_face:
Ei se ole mikään normi että analyytikkojen antamat tavoitehinnat paukkuvat täyteen samana päivän kun ne on annettu vaan ne koitetaan kohdistaa 12kk päähän vaikka sitä ei nykymarkkinoissa uskoisi.

Tokmanni on noussut vuoden alusta 50% ja kurssi otti vielä ennen osaria etukenoa ja kävi karvan vaille 27€ tasolla kääntymässä ennenkuin lähti hieman palauttelemaan.
Jos siellä olisi jotain oikeita huolia taustalla kurssi olisi kyllä kyllä tullut alas ihan reilusti enemmän ja vauhtia haettaisiin 20€ alapuolelta.

Nyt hinta on samaa tasoa kuin kuukausi sitten ja oliko silloin jotain huolia ilmassa kun kurssi oli noussut enemmän ja vähemmän tasaisesti koko alkuvuoden?

Lyhyellä tähtäimellä ainoa mikä siihen osakkeen hintaan vaikuttaa on ostajien ja myyjien välinen suhde ja nyt niitä ostajia ei sitten ole sen enempää ollut ja kurssi on hieman alempana kuin vähän aikaa sitten. :slightly_smiling_face:

6 tykkäystä

Riitääkö tenth bäggeröinti?

Mielenkiinnolla kattelemaan josko toi vihdoinkin vakautuis vähän enemmän ku tollasia päivä nousuja ja laskuja… :smiley:

Harvia, mitvit? Kävi 54e?!? Ei se nyt huono rapsa ollut… Jos siellä on ollut joku stoppari-ketjureaktio niin mua saattaisi nyt syödä…

24 tykkäystä

Ei käynyt tuollainen Harvian sukellus mielessäkään. Olisin varmasti varautunut ja lisännyt.

12 tykkäystä

Jollain taisi iskeä paniikki, kun meni myymään 54,10 € hintaan Harviansa. :smiley:

6 tykkäystä

Siinä oli hököllä oleville pikavoittoja tarjolla. Sisään 54€ ja ulos 61€ pari minuuttia myöhemmin :sweat_smile:

11 tykkäystä

Jotenkin näyttäisi siltä että joku isompi NONnero dumppasi Harviat ja Tecnotreet heti avauksen, siellä oli silmämääräisesti varmaan 80-90% myynneistä Nordnetin kautta ja molempien syvin kyykky kesti näköjään n. 5min.

10 tykkäystä

Melko makea ostopaikka olisi ollut, jos ois osannut ennakoida. Nyt jo 61€

7 tykkäystä

Ihan kiva kun tällainen ostopaikka jää huomaamatta. Onnittelut taas kerran niille, jotka tuon hyödynsi. Hankala uskoa, että Harviaa saisi enää koskaan 54e:lla jos ei tule splittiä. :slight_smile:

10 tykkäystä

Tämän takia osarien yhteydessä stop lossit ovat hyvin riskialttiita varsinkin vähävaihtoisissa lapuissa. Voi tulla ihan random -5… -10% ilman oikeasti hyvää syytä joka sitten ostetaan kiinni vartissa, mutta se ei lohduta jos siinä välissä laput lähti stoplossista vaihtoon.

Harvian luiska näyttää kyllä sarjalta laukeavia stop losseja alkusysäyksen jälkeen.

15 tykkäystä

Eipä sitä kyllä ehtinyt huomaamalla huomaamaan tai siihen reagoimaan, kun se kesti alle 10sec eli melkeen piti pilkit olla viristeltynä :sweat_smile: Toisaalta en kyllä mitenkään ajatellut ihan niin alas dippaavan, että olisi pilkkejä noin alas tullut viriteltyä.

6 tykkäystä