Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 1)

On vaan harvia kova! 12.4 ostin 31,25€ ja ajattelin kalliina… Sen jälkeen ostettu lisääkin ja vauhti vaan jatkuu päivästä toiseen :harviaraketti::fire:

5 tykkäystä

Starr Peak eli STE.V paukuttelee 10+% nousussa. Äkkiä vilkaistuna en huomannut mitään uutista, olisko jollain tietoa?
Mukavaahan tuo on ja harmittaa ettei enempää löydy salkusta. :grin:

3 tykkäystä

Eipä jaksa vappuna pörssejä seurailla, mutta pitää katsella jossain vaiheessa onko tälle mitään syytä.

12 tykkäystä

Starr Peak kiskoo nousuviikkojen jälkeenkin ennätysvaihdolla komeaa käyrää. Lähteekö rakettimoottorit käyntiin.

3 tykkäystä

Mistäköhän johtuu ke, to, pe laskupäivät tällä viikolla. Jäikö minulla jotain uutisista välistä vai enkö vain näe metsää puilta?

Pari viikkoa ollut trendi, että alkuviikosta noustaan ja loppuviikosta tullaan pulkkamäkeä alas.

Riippuu kaiketi siitä, mitä salkussa on. Minun salkussa viime viikolla alkuviikko lasketeltiin ja loppuviikosta noustiin hyvinkin reilusti ylös. Tällä viikolla alkuviikko ma-ti mentiin ylös ja loppuviikko alas. Eiköhän tuo ole ihan normaalia heiluntaa ilman sen erikoisempaa syytä.

Miksi tämä liputettu? Tässähän sitä omistaja hehkuttaa kurssinousua. Hieno homma kaiken kaikkiaan

Lisäys toiseen asiaan. Itse olen iloinen, että Efecte kyykkää. Sitähän pääsee vielä joskus ostelemaan. En jaksa enää hehkutella ATH:ta tai muutakaan. Nyt nautitaan sijoittamisesta, kun markkinat pikku hiljaa normalisoituvat! Odotellaan kesää ja hyviä hintoja!

13 tykkäystä

Osaisko joku kertoa lyhyesti mikä saanut Ørsted kurssit kovasti laskuun? Itse en Q1 paljoa lukenut mutta jos joku on asiaan enemmän perehtynyt.

Noniin, joskohan Kindredin ja Kambin pahimmat mörnimiset alkaisivat olla takana. Molemmat mukavasti aamulla plussalla. (Tai sitten käy sama mikä aikaisempinakin päivinä, avataan plussalle ja päivän mittaa lasketellaan taas…)

5 tykkäystä

Huhhuh, eiköhän Incapin suhteen olla otettu jo tarpeeksi happea…

Noniin plussan puolellehan se pomppas

1 tykkäys

Mukavasti osui ”Kinderin” ostos juuri ennen perjantaista aikasta sulkemista, tai no mistäs sen tietää :joy:

4 tykkäystä

Mitä mitä. Nordnettiläiset myy ja Efecte hyvässä nousussa.

4 tykkäystä

Masse-setä (ja @timontti, toim.huom) taas tykkää kun Efecte tänään kyykkää vähän ylöspäin :champagne: :clinking_glasses: :champagne:

ATH nyt yli 18 rahaa, YES!!!

Masse-setä, FA, Sen verran old school -sijoittaja, että voitto ja ATH maistuvat aina :sweat_smile: :sweat_smile: :moneybag: :moneybag:

11 tykkäystä

Masse-setä, FA, Mikä … tin “korona-dippi”?? :laughing: :laughing:

4 tykkäystä

Incap on ollut kyllä mukava osake. Pitkän nousun jälkeen tyhjensin torstaina possan 39,5€, perjantaina otin puolet takaisin 36€ ja tänään toisen puolen takaisin aamun dumppausdipistä 34,6€ ja nyt ollaankin noustu tuosta tämän päivän pohjasta jo n. 15% ja ollaan taas 39,5€ :smiley:

Joskus menee nää veivailutkin niin kuin elokuvissa :muscle: :partying_face:

24 tykkäystä

Kyllä, kyllä, ATH maistuu tottakai. Mutta kun firman positio minulla jäi alkuvuonna hieman vajaaksi. Eipä sillä, mennään vajaalla jos vauhti on tällainen. Ei kai sitä bensaakaan tartte jos auto muuten kulkee. No, alamäessä ainakin mutta Efecte ei näytä menevän alamäkeä.

Upeaa kertakaikkiaan, vaikken nyt noita kursseja jaksakaan hehkutella.

3 tykkäystä

Harvinaista, mutta hienoa, että NON ostaa ilman uutisia ja näkee Harviassa siis edelleen oston paikkaa (enkä sitä kiellä) :blush:

1 tykkäys

Yllättävän luja liputuskuri tässä ketjussa siihen nähden, että koen tämän sisällön kovin vapaamuotoiseksi. En esimerkiksi ymmärrä @Telemaster in viestin liputusta.

10 tykkäystä

Wou nyt on kova veto wulffilla menossa, kiitoksia!

2 tykkäystä