Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 2)


:thinking::rocket:

13 tykkäystä

Syön hattuni, jos kurssi on 0,69 kun pörssi aukeaa. Ihan turhaa postailla näitä turhia hypetyksiä. Normaalimpaa olisi mennä takaisin 0,5 nousupäivän jälkeen. Katsotaan kumpi on oikeassa.

7 tykkäystä

Kuka perkele tätä nyt lähti ostamaan! Minulla on osto-ohjelma kesken :poop:

38 tykkäystä

SoFi q2 kelpasi +20% :rocket::+1:

4 tykkäystä

Vanha kunnon Tupperware pukkasi hyvän tuloksen! Vielä olisi 700% matkaa aiempiin huippuihin.

13 tykkäystä

No kyllä kaurajäätelö maistuu tänää :sunglasses:

7 tykkäystä

image

Rivianilla ollu hyvä kuukausi, ATH enää vajaan sadan dollarin päässä… :smiling_face_with_tear:

6 tykkäystä

No niin, Voxtur taas plussalla salkussa :rocket::rocket::partying_face:. Ei ole tarkoitus irrottaa. Hyvä tästä tulee.

25 tykkäystä

Bumtsibumitavaratalot ja vedyt eivät ole mitään. :cowboy_hat_face:
image

56 tykkäystä

Ja taas mennään. Kai nyt saa iloita kun näitä päiviä ei ole hetkeen näkynyt :smile:

32 tykkäystä

Kyllä pitää hävän iloita! Iloitsen myös perion network joka antoi syötön takatolpalle, jossa oli viljo lla ns. Lapa jäässä.

14 tykkäystä

Ehditkö ostaa Biohittiä vai olitko vetämässä lisäpainoleukoja💪

Juu, huomasin toisesta ketjusta, että sinulta löytyy Biohittiä. Kun olen kesälomalla, niin ehdin kyytiin minäkin 1,765 euron hintaan. Kun yhtiöllä on hyvin pieni markkina-arvo, kuten Biohitillä, muutokset kurssissa ylöspäin voivat olla rajuja😊

3 tykkäystä

Mä luulin että ton firman nimi oli “Bioshit”? Ainakin sillä nimellä olen aiemmin sitä nähnyt “kehuttavan” tällä foorumilla… :thinking:

Onko se keksinyt jonkun uuden tavan painaa rahaa, vai mistä tuulee…?

5 tykkäystä

Näköjään :rocket: Ja minulla kun oli tarkoituksena ostella vielä seuraavista kahdesta palkasta reilulla kädellä :smiley: No, Kanadan dollarin päälle on vielä matkaa (siellä korvilla keikkuu oma keskihintani).

3 tykkäystä

Nyt +30%, ei kyllä olisi uskonut että nyt intoutuu keulimaan näin paljon, vaikka tulos hyvä olikin. Alkaa shorttien housuissa jännittää. On kyllä harkinnassa että möisi tässä kohtaa kaikki SoFit ja ostelisi takaisin halvemmalla parin päivän päästä. Mutta kuten aina, jos myyn niin ei se laske enää ikinä… :face_with_raised_eyebrow:

3 tykkäystä

Ja niinhän siinä taitaa käydä että after hours kyykky oli varsin perusteeton kun katsoo tuota AMDn rapsaa.

image

Paljon realistisempi reaktio hyvään osariin ja varsin mietoon ohjeistuksen säätöön Q3n osalta.

6 tykkäystä

Sulla tuli valittua oikea bio-firma tähän päivään. Tukholmasta löytyy tältä päivältä päinvastainen tapaus.

3 tykkäystä

Itselleni vastaten: Hyvä Matterport! +8% enää 23pinnaan, niin ollaan omilla :blush: (viim. kk n. +30%)

2 tykkäystä

Aurinkoenergia on varmasti tulevaisuuden bisnestä ja pitäisi olla jo tätä päivääkin. Silti tämä kurssimuutos tuntuu tapahtuvan usein osavuotiskatsausten jälkeen… :grin:

image

2 tykkäystä

Jokohan täällä vois alkaa hehkuttaa Orocon käännettä?!
En siis missään nimessä vielä hehkuta, kysyn kainosti vaan.

6 tykkäystä