Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 2)

Jotenkin tuntuu, että meemiosakkeiden kanssa pelaavista valtaosa ei ole kovinkaan kiinnostuneita osakesijoittamisesta sen tarkemmin. Jos olisi mahdollista ostaa Habbohotellista vuodesohva ja myydä se vartin päästä tuplahintaan, luultavasti suurin osa tästä laumasta kävisi kauppaa virtuaalihuonekaluilla.

28 tykkäystä

Mikä Nestettä tänään pudotti 4%?? En äkkiä löytänyt mitään perusteellista syytä…

3 tykkäystä

Tämä se vaan jaksaa edetä vakaasti indekseistä välittämättä kohti nollaa
image

9 tykkäystä

29 tykkäystä

Onko tämä tulevien kuukausien Stockkasammakko? :scream:

56 tykkäystä

Pavel! Laita lisää ajatuksiasi. Tutustuin tankkereihin pitkälti viestiesi ansiosta vajaat 2 vuotta sitten.Kotitehtävät tehtyäni laitoin paukut ScorpioT. Nyt +220%. Arvostan. Toki tuuria ja sattumuksia paljon matkassa… mutta silti. Arvostan.

26 tykkäystä

Mulla on about +350%, arvostan myös.
Tankkerit on mielenkiintoisia, ja Scorpion opiskelu jatkuu edelleen. :blush:

10 tykkäystä

Niin kauan kuin Stockan liiketoiminta kehittyy oikaan suuntaan, niin sammakkofiilikseni on alla oleva (oli kurssikehitys mitä tahansa) :

Itse luotan, että meidät kärsivälliset sammakot palkitaan kyllä, kunhan vain naisten alusvatteet käyvät jatkossakin kaupaksi vähintään lähes nykyiseen tahtiin, eikä Stockan tavaratalojakaan pommiteta taantuman toimesta aivan maan tasalle.

14 tykkäystä

Mahtava nimitys, Suomen vastine Wall Street Betsin apeille :rofl:

1 tykkäys

https://www.kauppalehti.fi/porssi/porssikurssit/osake/NESTE


Ajassa - Kauppalehti
Puh. 010 665 8110 (ark. klo 8.30 - 16.30) Puh. hinta: 8,4 snt/min, sis alv 24%
www.kauppalehti.fi
|

  • |

Mutta miksi siis tänään -4%??

1 tykkäys

Tuosta ölpän kahden viime päivän käyrässä voisi olla vinkki Nesteen kyykkyyn.

7 tykkäystä

Yksi juniorianalyytikko oli sitä mieltä, että CFOn vaihto oli niin järkyttävä juttu, että targetista piti heti niistää reipas 2 miljardia pois :roll_eyes: Tästähän sitten shortit taas riemastuivat.

2 tykkäystä

Sanotaanko näin: Ihmettelitkö viimeisen puolen vuoden aikana aina kun kurssi nousi päivässä useita prosentteja? Spekuloidaan, että sijoittaja A on ostanut tuolta 30e hujakoilta ja katsonut nyt olevan hyvä aika kotiuttaa voittoja. Sijoittaja B on lukenut foorumia, laittanut tänään laput laitaan ja all-in öljyyn sekä energiasektorin yhtiöihin. Sijoittajat C ja D lähtivät yhdessä mustikkaan eivätkä olleet laittaneet käsiä alle kun kaksi edellistä laittoivat lappua laitaan.

Aina tulee nousuja ja laskuja. Tänään oli syystä X enemmän myyjiä kuin ostajia

9 tykkäystä

Taas pienen pienen alkupompun ottanut IPO tänään :smiley: Koska näitä oikein aletaan tutkimaan tarkemmin SECin puolelta.

6 tykkäystä

Enemmän ihmettelen sitä että hex indeksi -0,09% ja Neste ilman mitään uutista -4% ja samoin Nokia 4 prossaa toiseen suuntaan…

En ihmettele vuoden enkä vuoden tai kahden tai 5-vuoden prosentteja mut tämän päivän kurssilaskuun en löydä syytä…

2 tykkäystä

Tarkennuksena et mun keskihinta Nesteellä 4,44 eli olen mä ehtiny ns vuoristorataa näkemään… :smiley: :smiley: :smiley:

8 tykkäystä

Öljyn hinta kyykkäsi viimeisen 2 päivän aikana melkein -10% ja öljyfirmat kautta maailman tippuivat rotkosta alas samalla, eli Nesteen -4% ei ole mitään ihmeellistä tai tiputusta ilman syytä, markkinassa joka on kyntänyt viimeiset 2 viikkoa tonttiin samalla, kun joka tuutista huudetaan taantumaa/lamaa ja jatkuvaa korkojen nostoa.

6 tykkäystä

Tai ehkä ST1:en tuloksella osuutta asiaan?

Olisinpa osannut mennä vaan tähänkin osakkeeseen all-in eilen, niin olisin kirjoittamassa tätäkin viestiä ikiomalla saarellani Karibianmerellä.

39 tykkäystä

@Astrix Jokuhan voisi etsiä listan tulevista vastaavista IPOista, jos tuo toistuisi vielä.

2 tykkäystä