Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 2)

Maistuu :slightly_smiling_face:

6 tykkäystä

Perttu_Hamalainen

1 pv

HS
0,580 59% 5 päivää

1 tykkäys

Ei maistu QuuTti porukalle vaikka muuten aika viiskauttaviis meno.

4 tykkäystä

image
Öljyssä liikettä…

3 tykkäystä

92 tykkäystä

Voisitko @Sijoittaja-alokas sipaista kunnolla dipistä? Voisin harkita Qt:ta ensi kuussa n. 40e pinnasta. Kiitos!

26 tykkäystä

Minä harkitsen vasta jos 25e pääsisin ostelemaan.

7 tykkäystä

Mäkin pysyn poissa paitsi jos laskee sinne 23-25e kieppeille eikä tule negatiivisia tai erityisen positiivisia signaaleita. Positiiviset tietenkin nostaisi houkutusta ottaa aiemmin. Kyllähän tuo noin 30% vuotuinen liikevaihdon kasvu kivalta kuulostaa, mutta sen pitäisi jatkua aika kauan, että nykyinen hinta on mulle tarpeeksi houkutteleva. Epävarmat ajat kuitenkin tiedossa maailmalla. Ei se varmastikaan noin alas tule vajoamaan eli jäädään asemalle ruikuttamaan.

Edit: Toinen putoava puukko eli Harvia on mun valinta näistä alppihiihtäjistä. Kova on meno alaspäin vaikkakin Harvia pienen pompun otti. Saa nähdä lentääkö laskija hyppyristä naamalleen ja kierii koko matkan alas asti. Toivottavasti laskijan täytyy lykkiä sauvoilla lisää vauhtia ylöspäin.

3 tykkäystä

Uijui, koskahan viimeksi on koko portfolio ollut +2 % päivän lopussa. Nyt suunta on vahvasti kohti sitä :slight_smile:

Ja ette ikinä arvaa mikä on PennyMacin jälkeen heti kakkosena nostamassa salkkua…

(pitää oikein kaivaa yksi kuva tätä historiallista hetkeä varten :smiley: )

Kas näin:

(eli Hyzon, jos ei gangs entinen toimari ole ennestään tuttu :smiley: )

23 tykkäystä

ACRE/NYMT jos pitäis veikkaa:thinking:

Näin se Sampo paineli ohi Qt:n !
image

34 tykkäystä

Pitää tuulettaa tätä ennen kuin kääntyy syöksyyn! :sunglasses:
image
image

15 tykkäystä

Näyttökuva 2022-09-12 123135

Minun internetissä on varmasti joku vihre :open_mouth:

15 tykkäystä

Miksihän musta tuntuu, että sen minkä tänään päihitän indeksissä (Kamux+Stockmann, ja jopa M8G raketoi), häviän huomenna tuplasti :thinking::smiley:

2 tykkäystä

On nämä käyrät naapurissakin samanmoisia, ja kun vähän negaa taas niin saadaan vähän lisää kulmakerrointa alas. Mielenkiintoista nähä mennäänkö kohti koronamontun pohjaa.

5 tykkäystä

Nimbus, ilman uutisia melkein 8% pataan, kun muu markkina vetelee kohti koillista. Ja tuulipuvut ottaa koppia, kun Carnegie laittaa kunnolla laitaan… Mitähän tuolla Carnegien suunnalla oikein tiedetään? :thinking:

17 tykkäystä

Luulen että Thulen kanssa menee sekä Nimbus että BHG saman pesuveden mukana. Ei muuta ihmeellistä.

1 tykkäys

Saattaapi olla. Eli kun fillareita jää varastoon (voisiko sähköpotkulautojen suosio selittää?), niin jo ensi vuodeksi sovitut venetilauksetkin täytyy silloin mennä metsään :sweat_smile:

8 tykkäystä

Pyörät ei mee kaupaksi! Karavaanarit pyöräilee! Ai meillä oliki matkailuautoja portfoliossa, myymyy!!!

13 tykkäystä

No nyt on rallipäivä salkussa:

kuva

YTD taas ±0%. Viides kerta tänä vuonna, kun punnertaa miinukselta plussalle, eli melkoinen kengurumeininki ollut. Veikkaan kylläkin, että ainakin pari sukellusta takaisin miinusten ihmeelliseen maailmaan vuoden loppuun mennessä ja ehkä vähän isommallakin miinuksella :sweat_smile:

Ukrainan mahtava menestys rintamallako pisti kurssit ylämäkeen tällä voimalla vai onko taas shorttien sulkujuhlat, kuten kesäkuun kuopan jälkeen?

24 tykkäystä