Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 2)

Heräsin just yövuoron jälkeen, aivan liian aikaisin tosin…Kiukuttaa, kun unet jäi kesken. Lohtua toi se, kun kurkkasin osuuspankin sivuille. Voisi se vuosi huonomninkin alkaa. Vaihdot pieniä, mutta niin vaan useampi foorumilla hyljeksitty pulju liittää myötätuulessa. Mun salkussa noita löytyy, koska olen vastarannan kiiski ja erilainen nuori😀

Vaihdot pieniä, mutta nautitaan tästä. Mikä lie Savosolaria ja Spinnovaa nostavan? Tammikuuilmiö? Tai sitten jotkut toisetkin ovat yhtä pöllöjä kuin minä ja uskovat kaiken maailman tarinaosakkeisiin.

Taidan yrittää vielä unta. Eiköhän nuo ole herätessäni punaisella. En ainakaan yllättyisi.

10 tykkäystä

Aamulla Qt oli 5% nousussa ja nyt miinuksella. Näköjään kusetusmarkkinat 2023 iskee :slight_smile:

57 tykkäystä

Toki niiden pitää olla ost:illa että vuolas tulevien vuosien osinkovirta saadaan sijoitettua verottomasti SAMAAN PULJUUN :smiling_face_with_three_hearts:

1 tykkäys

Joo, ja pilasi mun YTD nousun :cry:

Qt taitaa näyttää vain etujoukoissa mallia tämänkertaisesta “tammirallista”.

37 tykkäystä

Viikonloppuna tutustuin Cityconiin kunnolla, ja päätin, että voisihan kasvattaa alkuviikosta tätä 2% salkkuosuutta ihan reilustikin. Miten kävi tänään, no tietysti tämä ikimörnijä on yli 3%:n nousussa.:expressionless:

5 tykkäystä

QT 2.1.2023: Tulin, näin ja hävisin.
image
GIF error bass dope - animated GIF on GIFER

16 tykkäystä

Päivän nousijoissa ei ole enää omia, mutta onneksi täältä aina löytyy. :blue_heart:
image
Pain GIFs - Get the best GIF on GIPHY

50 tykkäystä

Näin uutena sijoittajana kaikki on ihmeellistä. Nyt saan omin silmin todeta mitä TAMMIKUU-ILMIÖ tarkoittaa. Ihan älytön meno!

Oma salkku, joka oli punaisella marras-joulukuun, on miltei vihreällä. Yhdessä päivässä. Komiaa, p****le!

Spinnova +11%
Faron +10
Savosolar +9

Ja mun suosikkini Kempower +4

:heart:

Nautin tästä hetkestä. Ei näitä joka päivä osu kohdalleen. Synkkyyttäkin on ihan varmasti tiedossa. Elän hetken siinä harhakuvitelmassa, että olen tehnyt jotain oikein ja että elämä on helppoa ja ihanaa.

Rok rok!

35 tykkäystä

tiitidi titi :notes: tiitii tiidii tiiti :musical_note: :notes:

21 tykkäystä

Jokseenkin punaisesti lähti tämä vuosi alkuun ainakin useampien osakkeiden osalta.

image
Canada GIFs | Tenor

image
No niinpä onkin. :smiley:

4 tykkäystä

Kanadan pörssit taitavat olla tänään kiinni.

“Canadian Holidays*
In Lieu of New Year’s Day - Monday January 2, 2023”

13 tykkäystä

KAMUX keulii! Nyt kaikki mukaan uuteen nousuun!
image
Ei pidä luovuttaa, kevättä kohti mennään ja kun Vappuun päästään niin taas kiesit alkaa jengiä kiinnostaa isommin. Kyllä Kamux menee suon yli että heilahtaa.

21 tykkäystä

image
Tänään ei ole boomeriosakkeiden päivä. :cowboy_hat_face:
Boomer GIFs - Get the best GIF on GIPHY

39 tykkäystä

#tammiralli :sweden: Kyseessä ilmeisesti jokin vaikeuksissa oleva REIT? Viikossa +100%, lifetime -99% . Ensi vuonna pitää muistaa metsästää tammiralliin osakkeita myös Ruotsista.

Oscar Properties Holding is a real estate company. The company acquires, develops, and sells properties with central locations around Stockholm. The company’s vision is to be a long-term company and contribute knowledge in conversion projects and newly developed constructions. In addition to private condominiums, the company also executes conversion and reconstruction of industrial, office, and school buildings. Oscar Properties was established in 2004 and is headquartered in Stockholm.

5 tykkäystä

Ei kestä Teslan kurssi Q4 myyntimäärän jäätyä tavoitteista…

7 tykkäystä

RIP tammiralli 2023. Se oli hienot 24 minuuttia :joy:

50 tykkäystä

Liittyykö kuvan alareunan mainos? Meemiosastolle lipsuu… :sweat_smile:

42 tykkäystä

Onneksi aina voi mennä “sandwich artistiksi”, kuten ohessa olevassa mainoksessa muistutellaan :wink:

Kyllä tämä ihan posilla on alkanut, vaikka ralli ei ole ensimmäinen mieleen tuleva sana. Ehkä tyhjäkäynti tai ryömitys sopisi paremmin.

8 tykkäystä

Huh kävipä tuuri. Alkoi jo ahdistaa, kun oli niin vihreää. Pelkäsin, että ostohinnat karkaavat.

11 tykkäystä