Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 2)

Fisker näköjään osunut öhöm… Rate Limiteriin :wink:

image

5 tykkäystä

Eiköhän tuohon viikatteen heilahdukseen reagoitu jo etukäteen keskiviikkona. Yllätystä ei tullut ollenkaan, joten reaktio on sen mukainen.

1 tykkäys


Aamulla raju +9% nousu. Siitä hiljaista valumista ja pahimmillaan -15%. Voluumi normaalia suurempi. Ei uutisia.

6 tykkäystä

Mikähän näitä ruotsilappuja taas vie? Olisi varmaan taas helppoa rahaa tarjolla kun myy +10 % jälkeen ja ostaa takaisin ensi viikolla, kun kuitenkin ollaan taas -10 % :sweat_smile:

13 tykkäystä

Itse tulkitsen nämä ja noin muutenkin ”teknoyritysten” kurssikehityksen tällä hetkellä lähinnä viputuotteina jenkki-indekseille :grinning:

6 tykkäystä

Tässähän voisi kohta jo melkein myydä osan Hyzoneista ilman tappiota. En kuitenkaan aio myydä.

16 tykkäystä

Pohjista tultu ylös nyt päälle 66%. Jotkut kehotti tämän myymistä päältä 3$.
image

38 tykkäystä

Wulffilla vauhdikas päivä pörssissä:

kuva

72 tykkäystä

Haha, just aloin tätä samaa postaamaan :rofl:

6 tykkäystä

Mä olin edelläkävijä ja myin alle kolmella. Tästä voitte vielä ihmetellä sitä, kuinka lahjakas ajoittaja olen - löydätte tuolta varmasti kohdan, missä myin Hyzonini. :smiley:

image

101 tykkäystä

Jälkikäteen helppo tarttua tuohon kommenttiin. Mitä jos suunta olisikin ollut alaspäin?

2 tykkäystä

Miksi sitten kehottaa myymään? Joku siitäkin kehotuksesta varmasti möi.

6 tykkäystä

Plug on noussut myös rajusti viime aikoina. Kuvaan olen laittanut sen kynttilän, jonka aikana myin ja sain myytyä alle 13 dollariin. :sunglasses: Hyzonin ajoituksessa olin aavistuksen parempi, mutta tässäkin ihan hyvä.

54 tykkäystä

Suurin osa tällä foorumilla ei ole treidaajia (ainakaan voitollisia sellaisia). Heille olisi ja on järkevämpää etsiä hyviä sijoituskohteita eikä kohteita jotka pääsee dumppaamaan greater foolille.

Siihen on syynsä miksi tämänkin foorumin älykkäin desiili (johon itse en kuulu :sunglasses:) ei tuohon osakkeeseen koske.

10 tykkäystä

Kiitos tiedoista. Voisitko jatkossa olla niin yställinen, että laitat samantien palstalle tiedon, jahka myyt… :smile:

12 tykkäystä

Olen mykistynyt kanssapalstalaisia arvostavasta asenteestasi.

27 tykkäystä

Siksi liputin erään henkilön kehotukset koska tietääkseni myynti ja osto kehoitukset jo rikkoo foorumin sääntöjä.

9 tykkäystä

Varsin realistinen asenne minusta. Valtaosalle meistä ainoa keino tehdä oikeaa tuottoa on sijoittaa pitkäjänteisesti hyviin yrityksiin, ei osakkeisiin joilla on hyvä tarina.

4 tykkäystä

Niin, nyt puhuin siis asenteesta muita kohtaan ja tyyli, millä tämä sama henkilö halveksii muiden sijoittamista.
Itse sisältöhän, mihin viittasit, on varmasti totta.

6 tykkäystä

No nyt vähän paksumpaa nahkaa, ei tuossa ole sanaakaan millä halveksii muita foorumilaisia. Korkeintaan Hyzoniin sijoittaneille pieni virne, mutta sallitaan ne meille jokaiselle :wink:

15 tykkäystä