Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 2)

Raketti lähti nousuun! :canada:
image
Were-going-to-win GIFs - Get the best GIF on GIPHY

29 tykkäystä

Ottamatta ollenkaan kantaa siihen onko OCO hyvä vai huono case, niin on aika ikävää jos joku tekee osto/myynti päätöksensä jonkun täysin randomin kommenttien perusteella. Oli hyviä kommentteja ei siinä mitään. :blush:

10 tykkäystä

Ei mitään sellaista mitä ei olisi jo käsitelty ketjussa, jos viitsisi vähän tutustua aiheeseen. Voihan sitä mutuilla loputtomiin mikä on todennäköisyys, että kartelli unohtaa huumehommat, antaa Silviolle ja Diegolle kuokat käteen ja lähtee kaivamaan tätä aarretta maasta. Löysin myös esim. uhanalaisen sammakkolajin joka asuu joen läheisyydessä, ja voisin spekuloida milloin joku luonnonsuojelija keksii alkaa vastustamaan yritystä. Orocon kurssi heiluu prosentteja päivittäin niin kaipa nämä heilahtelut kiinnostaa treidaajia, itse yritän hahmottaa kokonaisuutta. Sisäpiirin ostot myynnit asia erikseen.

6 tykkäystä

No niin, nyt sit vaan ootellaan (taas) alokkaan hehkuttamisesta johtuvaa isoa punasta kynttilää :pleading_face:

Mutta sitä ootellessa :star_struck:
image

16 tykkäystä

Ei mitään sellaista mitä ketjussa ei olisi käyty läpi mutta on taas aika pitkä aika mielestäni kulunut siitä kun viimeksi riskeistä yms olisi puhuttu ketjussa kunnolla niin kai se voi vähän taas pistää miettimään😀hyvä vaan niin ei tule liian ruusuista kuvaa keissistä

2 tykkäystä

Mitä mä sanoin, tänään mä niin rikastun. :sunglasses:
image
Im Sure Pretty Sure GIF - Im Sure Pretty Sure Confident - Discover & Share GIFs

18 tykkäystä

Sama huomattu. On tämä helppoa. Iisi mani :wink: Komiaa on ollut meno. Tässä uutena pelurina, muutaman kuukauden kokemuksella on ehtinyt nähdä ja kokea vähän kaikkea ja se on hyvä se. Mielenkiintoista puuhaa ylipäätään.

Toivotaan, että suunta jatkuu

Joskus syksyllä laitoin huumorilla satasen bitcoineihin(etf) ajatuksella että menkööt kaikki, tai muuttukoon tonniksi. No kumpaakaan ei ole tapahtunut, mutta kohta ollaan omillaan, JOS suunta jatkuu samanlaisena. Mukavasti ovat päivittäin nousseet. Tänäänkin lähes 6%

3 tykkäystä

Älä huoli, itse olen katsellut alusta alkaen vierestä :rofl: olen myös tässä viime aikoina ymmärtänyt sen, että näitä tulee ja menee, eikä kaikessa voi aina olla mukana :exploding_head:

3 tykkäystä

Ei taida tulla ennakkotietoja kun ainoa ohjeistus on, että ´22 tulos kasvaa vuodentakaisesta ja sitä tuskin syytä muuttaa.


Paitsi jos tulos kasvaa merkittävästi :grinning:


Kun posaria ei tullut, niin tulos ei kasva merkittävästi jota markkina odotti, eli luonnollista että laskee nyt.

1 tykkäys

EH ei pettänyt tänäänkään, +34 % ja keulii edelleen.

+427 % lokakuun pohjista.

Ainoa syy on ilmeisesti jonkinlainen FOMO. Tyyppisertifikaattia odotellaan edelleen, ja siihen liittyen pitäisi tapahtua jotain tammikuun aikana. Voipi olla pientä pulkkailua tiedossa jos mitään ei kuulu.

@Aspen Pahahan tätä on arvottaa… pre-revenue firma jonka ainoalla tuotteella, autonomisella lentävällä himmelillä, ei ole lentolupaa vielä missään. Siksi olo onkin niin fiksu kun tästä tuli justiinsa salkun arvokkain rivi :joy:

26 tykkäystä

Useampi kuin joku ollut väärässä käyvästä arvosta lokakuun ja nykyhetken välillä…ja ei hajuakaan onko kukaan edes vieläkään oikeassa.

4 tykkäystä

Zizler no joo tos “merkittävästi” yritti olla huumoria mukana. Q3 luvuissahan oli jo sekä tuloskasvu että lv kasvu 2021 verrattuna todella kova. Ja kun ohjeistus on niin ympäripyöreä että “kasvaa” ni ei varmaan ennakkotietoa tule.

Mut jos posari olis mahdollinen niin ehtishän se vielä ens viikolla.

Tän päivän lasku oli varmaan kombo:

-suosituksen lasku johon toisessa viestissä viitattiin
-storan yt:t
-sellun ja sähkön innassa huippu takanapäin

Mut jätin longin ainakin maanantaille. 34 olis jo jo oikein mainio tulos meikäläiselle.

1 tykkäys

Tää on omistettu @naata lle joka ajoittain nauranut villeille ennustuksilleni jotka jopa osuvat ajoittain kohdalleen. Eli mä näin unessa lopputuloksen jo vuonna 2021. Se on kuulkaa kartellien leikkipaikka. Tulossa alanvaihto meedioksi.

Huhu kertoo että seuraava Narcos kausi on Narcos: Oroco.
“Copper or POMO”.

73 tykkäystä

Onkohan ADN kurssi vihdoin palaamassa kasvu-uralle? :thinking: kahden vaiheilla ollut tämän kanssa…

6 tykkäystä

Tämähän on vähän sellainen “Let’s fucking goooo!” tilanne.

Noussut varmaan vähän muiden mukana, mutta toisaalta omiakin meriittejä on.

Itse ajattelen, että yrityksessä on hirveä potentiaali ja arvostustaso on matala. Rahoitusta on, ja sillä voidaan nostaa tuotantoa ylös ja teknologia on todistetusti erittäin hyvällä tasolla. Todella lupaavaa kaikinpuolin. Siinä on se, että todennäköisesti ei tarvitse kuin yhden isomman uutisen ja piensijoittajat ei kerkeä kyytiin. Esimerkiksi Hyundai lisenssoisi heidän teknologian, jolloin voisi taas postailla sammakoita.

Mutta sitten taas riskit on valtavat. Entäs jos johto on hyzonin kaltainen tuhkamuna, joka ei pysty kasvattamaan yrityksen toimintoja vaaditulla ripeydellä? Taas olisi haettava viinaa.

Tämä on vähän tällaista. Itse istun mukana siksi, kun on sellainen fiilis. Hankala selittää. Symbion kanssa oli samanlainen fiilis ja se osoittautui oikeaksi. Harmi kun en ole siinä kyydissä. :fu:

14 tykkäystä

Juu tämä on niitä keissejä, että mukana on mielellään panoksella, jonka kanssa ei mene yöunet kummassakaan skenaariossa :grin: Yrityksen markkina-arvo suhteutettuna tilauksiin ja yhteistyökuvioihin on aika houkutteleva. Viime viikolla tuli uusi julkistus yhteistyöstä Alfa Lavalin kanssa Advent Technologies and Alfa Laval Partner in Marine Fuel Cell Development Project | Business Wire

Tämä oli viime kesältä uutinen, joka nosti firman ylös tuolta 1$ pinnasta Advent Technologies Inc. - Advent Technologies Receives Notification of Euro 782.1 Million Funding from the Greek State for IPCEI Green HiPo Project Vaikka osake noteerataan tällä hetkellä vajaassa 2$ ei yritysarvo päätä huimaa alle 100 m$.

5 tykkäystä

Kyllä, Nordstream-profetiasi jälkeen olisin Oroco-holderina hyvin, hyvin huolissani. Näitä siellä sitten on varmaan jyrsitty porauksissa hiekan sekaan.

Joku perehtyneempi voisi kyllä tehdä tuosta unestasi Freudilaisen unitulkinnan (ja sen jälkeen mahdollisesti tutkintapyynnön). Jotain on selvästi haudattuna. Tarkistin kyllä että Masse on sentään foorumille kirjoittanut tuon “tunnustuksesi” jälkeen.

7 tykkäystä

No… jos oikein positiivisesti ajattelee, niin olisihan se alemmaskin voinut tippua. :cowboy_hat_face:
image

12 tykkäystä

Täytyy sen verran puuttua Orocon keissiin että kyllä tarvaksella tekis paremmin reikää maahan kuin tuolla tsx:llä.

3 tykkäystä

Faronilta hyviä uutisia syöpälääkkeestä ja kurssi kiittää. +10% heti alkuunsa. Katotaan mihin suuntaan liikkuu päivän mittaan.

Edit +15%

4 tykkäystä