Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 2)

Itsekin myin koko position pois maanantaina, kun ajattelin aliarvostuksen purkautuneen suurimmaksi osaksi.

4 tykkäystä

Rispektit siitä, että laitoit myös 12kk tuoton näkyviin, koska moni tuntuu tuota ytd:tä vaan hehkuttavan :smirk:

72 tykkäystä

Ai että! Shampanja virtaa kuin vuonna 2021!

Google (Android 12L)

18 tykkäystä

Minä pohdin tätä Valmetin vähentämistä/poistoa samalla kun vähensin kuuttia 60% ~54€ tienoilla ajatellessani olevani mestariajoittaja.

Onneksi en ehtinyt ajattelemaan tai pohtimaan yhtään enempää. Ei siitä tunnu koskaan mitään hyötyä olevan :face_with_hand_over_mouth:

31 tykkäystä

Nyt on kova meno jenkkilässä, kun Paysafen kurssi näyttää tältä :open_mouth:

Toki nyt ollaan vasta n. 2 taalaa pre-split hinnoissa, eli matkaa ipo-hintaan on vielä reipas 400% :grin:

Muutkin salkussa lentää aika iloisesti ja reipas 4% plussalla tänään :metal:

12 tykkäystä

Qt nousi räikeän kovaa, mitään syytä en ole löytänyt.
Toki kun Quutti tippui kuin vesi räystäältä, niin ei silloinkaan hyvää syytä löytynyt?

7 tykkäystä

Korko-odotukset.

Quutti tuli tonttiin kun markkina odotti nopeasti nousevia korkoja lähitulevaisuudessa.

Quutti sai raketin käyntiin heti kun markkinat alkoivat odottaa että koronnousut päättyvät ihan pian. Eilinen JPow-show vahvasti implikoi että sieltä tulee ehkä vielä se pari 25bps nostoa ja se on sitten siinä. Jotkut jo odottavat että korot laskevat vielä tänä vuonna. Kurssi katsoo ainakin sen 12-18kk eteenpäin jolloin korot ovat todennäköisesti jo selvästi nykyistä alempana.

12 tykkäystä

Ei taida olla haalea enää?
Ja kun sähkö on taas edullista, niin vastukset kotisaunoissa punaisiksi!
Itse ainakin senverran cilindroa päälle et pari pinttiä lämpimässä kovan pörssipäivän pöötteeksi!

11 tykkäystä

“Tuus nyt Immo äkkii tänne ATK laitteen äärelle katsomaan mitä Nokia ketjussa tapahtuu? " huusin hämmästyneenä kamuani paikalle.
" No mikäs noin kiireen pistää kesken omenapuuistutusoppaan lukemisen” ärisi Immo mutta raahautui paikalle ihmetellen hämmästynyttä olemustani.
" Kato kato mitä tämä ketjuun räminällä paukahtanut @Longi täällä kirjoittelee; Noksu muka nousee sen ja sen verran yli ja ali kaikenlaisten viivojen ja käyrien. Höpäjää jostain “isoista pojista” jotka tietää miten tätä pelataan.
Immon ilme vaihtui ilmeisen epäuskon ja hullaantuneen toivon äärilaidoilla lukiessaan uuden noksukommentaattorin lentäviä :rocket: :rocket: :rocket: ajatuksia seuraavien päivien nousuista.
" Ka ei kai se nyt Noksu noin vain voi nousta mihinkään vaikka yli jaardin tuloksen paukautti markkinoiden yllätykseksi. Eihän me sellaiseen olla totuttu. Nousuun." antoi Immo oman palautteensa Nokia ketjuun hämmennystä tuoneen @Longin itsevarmoille suuntaviivoille.
" Niin, ei kai. Mutta kyllä laitan kuiten :popcorn:t mikroon ja seurataan josko tulisi huomiseksi uusia viivoitinvetoja kohti vitosta".

47 tykkäystä

Kun omistat…

26 tykkäystä

Palantiiriki on tänään ronttu spurttaa -vauhdissa. Viel muutama samanlainen yli 10% + päivä ja pääsee omilleen.

4 tykkäystä

Hyzoniin voi aina luottaa. :articulated_lorry:

image
Nice Comeback GIFs | Tenor

11 tykkäystä

Kuka teistä tarkisti minkälaista polttoainetta sinne Voxturin tankkiin meni?

-8,64%

Maanantain huipuista -20,43%

Onneksi huomenna on taas uusi päivä

24 tykkäystä

Usein tän kanssa toivoo että huomenna ei olis taas uutta päivää :smiley: Voitais päivittää kurssi mun puolesta näin aluksi vaikka vain neljännesvuosittain…

15 tykkäystä

Alphabetillä taitaakin olla huomenna pulkkailupäivä. :no_mouth:

6 tykkäystä

Eipä taida olla ainut… Amazon, Starbucks, Microchip ja Ford jälkipörssissä kaikki pakkasella. Qcom sinnittelee mutta riittääkö?

Edit: ja sieltä tuli perässä Applen tulos. :face_with_peeking_eye:

11 tykkäystä

:see_no_evil:

11 tykkäystä

Ainakin afterissa yllättävänkin miedot reaktiot näihin missauksiin, hädin tuskin sulateltu päivän fronttaukset pois. Toki huomenna voi olla indeksitasolla vastapallo-päivä, ja otetaan takapakkia

6 tykkäystä

Apple takaisin melkein päivän päätöslukemiin tämän lausunnon jälkeen

14 tykkäystä

Joo kieltämättä oli kyllä raaka homma kun kalevi laittokin väärään paikkaa sytytysnesteett… :face_in_clouds::face_in_clouds:

Mut joo, itse epäilen että syy on niin yksinkertanen että jengi ei halunnu kattoa tän päivän index reaktiota. (Kotiutti voitot)

Itse olen todella todella tyytyväinen firman tapahtuminiin ja eniten kuitenkin annan arvoa kun sisäpiiri osteli reilusti. :pinched_fingers::beer:

17 tykkäystä