Markkina taas innostui oikein kun Fedin puhuva pää puhui 25bps koronnoston puolesta.
Ei päivää, ettei joku Fedistä ole lausumassa näkemyksiään. Sen vuoksi näille ei pysty antamaan oikein mitään painoa.
Näin mennään toistaiseksi.
Nokia raketoi Yhtiö päivitti eilen tuloksen jakoaan, joka tarjoaa pullean kassan ja kasvavan tuloksen johdosta omistajilleen jatkossa massiiviset osinkkot
Lähtölaskenta kuuhun on alkanut: 99999,99998… (saattaa kestää vähän pidempään, koska kyseessä Nokia )
Ps. 11% Noksua omassa vivutetussa salkussa
Volkkari tempoo, kun ennustaa 15% liikevaihdon kasvua ja marginaalin pysymistä viime vuoden tasolla. Arvostus on kyllä kieltämättä ollut alamaissa.
Voxtur YTD kävi 30.1. +77% sen jälkeen suunta ollut tuttua ja tänään YTD tilanne on +9% ja vahvasti menossa alas.
0,285 CAD
En ihmettele, kun suurimmat tapahtumat liittyy sisäpiirin pesän siivoukseen
Noh noh, siellä ollaan plussalla jo!
Aistinko oikein,että joku haluaa vielä halvemmalla lappua itselleen! Hyvä! Niin minäkin. Pelottele vaan niin pääsen lisäileen reilummin.
Valitettavasti olen inhorealisti pitkäaikaisen sijoittamisen suhteen. Ei minulla mitään isoa positiota ole, mutta töitä on saanut tehdä, että avg on 0.34. Joten en kuitenkaan masokisti ole, mutta en näe draivereita ylöspäin ennenkuin nähdään seuraava osari. Minun puolesta Markku saa pumpata miten paljon haluaa
- tarkoitus ei ole peloitella, kunhan kommentoin tuohon @Mifalt viestiin pienellä virneellä
Sain privaviestinä tärkeän uutisen:
Mihin sitä sitten voi enää luottaa, jos ei Hyzoniin?
Kaupthing eikun siis Credit Suisse tarjoaa korkoja Aasiassa jotka beattaa kilpailijat jopa 1-2 prosentilla.
Päivän on jo niin pitkällä, niin kehtaan tuulettaa, vai mitä @SijoitusSeppo?
No mul on meemi valmiina ettei tartte kuin prosentti päivittää
Pienehkön finanssialan toimijan kurssi taitaa painella (taas) pörssihistoriansa korkeimalla tasolla.
Kyseessä siis koko kansan Bank Of Åland.
Hopsan och solen är kort och varm
Kuka tunnustaa ostaneensa viime viikolla