Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 2)

Näyttääkö muilla Norrhydron kurssi mitä ja missä? Minulla näyttää Nordealla - 88% tänään. Vähän taisin nielaista, mutta kuitenkin kurssi on 3,28. Onkohan siis Nordean juttu vai mikä?

1 tykkäys

Nordnetin puolella ei mitään dramaattista. N. -1,5% tänään.

Aikareilu pudotus :upside_down_face:

1 tykkäys

Tiukka pudotus kovalla vaihdolla. Taas sitä tässä todistelee itelle että laput on oikeesti plussalla vasta kun ne myy.ois pitäny myydä, eikä vaan aikoa.

2 tykkäystä

No nyt! :cowboy_hat_face:

image

@SijoitusSeppo
Dr Evil GIF - Excited Mikemeyers Austinpowers - Discover & Share GIFs

34 tykkäystä


4 tykkäystä

Qt mielenkiintoinen, tekno/kasvu paineessa rapakon takana ja tämä meidän helmi ei hötkyile :fire:

2 tykkäystä

Oliskohan nyt jo sen laskupäivän vuoro. Varmaan jenkit nousee tästäkin iltaa kohden vielä vihreälle kynttilälle.

3 tykkäystä
29 tykkäystä

Eihän tässä tarvitse nykyään Tecnon kurssia seurata itse ollenkaan kun @Sijoittaja-alokas aina pingaa kun on hyvät nousut tullut :wink:

18 tykkäystä

Sitä täällä vähän odotellaan, shortteja pitänyt lisätä melkein joka päivä :grin: Sepe otti pomppua 4087 tasosta, jonka olin omiin papereihin merkannut vastustustasoksi. Luulen et mennään tuosta vielä läpi, mutta yllättävän vahvaa ollut toistaiseksi. Nasse shortit aika +/- -tilanteessa tällä hetkellä.

1 tykkäys

Tämä on @SijoitusSeppo ehkä elämämme onnellisinta aikaa. :smiling_face_with_three_hearts:
image
Christmas Tree Rocketry: The Art and Science of Holiday ...

15 tykkäystä


Tajusko jengi vasta nyt että osinko on irronnut? Vai myykö joku isompi taho lappuja

4 tykkäystä

Myös ruotsalaiset konepajat ovat tänään roimassa laskussa. Mistä johtuu? Anybody.

3 tykkäystä

Talous hyytyy, konkurssit jyrkässä kasvussa. Perus masistelua veikkaan ma.

16 tykkäystä

Jaa-a plugilla 10 dollaria poks alaspäin, viimeksi oltu näillä tasoilla -20 kesällä. On kyllä ollut yks syöksyvä puukko viime päivät. Joku tyhjentää vissiin taskujaan hinnasta välittämättä. Kiva olisi lisäillä mutta tiedä saako huomenna vielä -5% halvemmalla, parempi varmaan kun ei yritä edes ajoittaa ostoja pohjalle.

24 tykkäystä

Niin kuin aiemmin oli puhetta, plugin pitkän aikävälin laskevan kanavan alareuna on 7.xx tasolla. Eihän näistä koskaan varmaksi tiedä mutta joku supportti siitä löytynee jos ei pomppaa aiemmin.

19 tykkäystä

Markkina tykkäsi uutisesta. Reilu 4% nousussa ja alin hinta myyntilaidalla 4,06e.

3 tykkäystä

Eiköhän tuo plug pian vähän tukea jostain ota, kun -16% 3pv, vaikka hyvin voi jatkaa vielä alemmas. Koko sektoria lyödään, joten ei tämä yrityksestä ole täysin kiinni.

Morgan stanleyn target price lasku 35 → 15 antaa vauhtia, kuten myös puheet riittääkö kassa.

10 tykkäystä

Mikäs kurssia nyt painelee kun nostetta oli jo. Any ideas?