Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 2)

Tällä viikolla ollaan taas menossa kohti lamaa. Ihan eri tilanne maailmantaloudessa kuin vaikkapa viimeviikolla kun kaikki asiat olivat erilailla :rofl::roll_eyes:

Kahvihuonekamaa siirtäköön pois ken osaa

13 tykkäystä

image

En huomannut aiemmin, mutta kävi jo 7,75$ asti :exploding_head:

tuollapa syy päivän nousuihin:

2 tykkäystä

Olin osa tätä kuplaa aikanaan. Tuuri (vai pelisilmä?) kävi kun tuli myytyä kaikki 40-70$ välillä. Tosin kyllä sen silloin haistoi, että liian nopeaa hyvää oli tullut, vaikka kaikki paperilla vaikutti onnistuvan. Aika monessa kohtaa on tehnyt mieli hypätä kelkkaan mukaan uudestaan, mutta kun availee kuvioita ja peilaa laajemmin markkinaan, niin ei vain ole liipaissut sormea vielä, kun en treidaustakaan harrasta.

Ja tähän “vetyskeneen” liittyen,paljon tapahtuu edelleen, enemmän kuin pari vuotta sitten, oma työ liittyy ajoittain aiheen piiriin, mutta silti kaikesta huolimatta on vaikea arvioida näitä yrityksiä…

11 tykkäystä

Tuolla vasemmassa laidassa on tuollainen pudotus, se on Alokkaan myyntidippi. :slight_smile:

Aika hyvin on Orthex noussut.

image
Top Bucket Gif Stickers for Android & iOS | Gfycat

18 tykkäystä

Volvo Car AB tippunut kuukauteen -21,32 % :thinking: ja listautumisesta -37,79 % :thinking: :thinking:

Ja tämä menee varmaan kategoriaan hämmästely :rofl:

4 tykkäystä

@SijoitusSeppo, minä eli sinun pikkuapulaisesi taas tiedotan sulle. :blue_heart:
image
Hype GIFs - Get the best gif on GIFER

Näin juuri. :handshake: Hyvin on nyt noussut noin viikossa. :+1:

EDIT: Pitää silti hehkuttaa, vaikka ei mitään ihmeellistä. :cowboy_hat_face:

11 tykkäystä

Huonosti menee jos pari-kolme prosenttia on “hype”. Normiheiluntaa.

Edit: Mörninyt perusteettomasti pitkin kellarin lattiaa niin pitkään että tämä ei edelleenkään ole kovin ihmeellistä.

5 tykkäystä

Tämä hiomaton timantti menee tällä vauhdilla nollaan ennen 2022 tulosjulkistusta:

Muistakaa sijoittaa/lotota vain se minkä olet valmis häviämään ja minkä kasetti kestää. :slightly_smiling_face:

30 tykkäystä

Olen Voxturin osalta jo itse hyväksynyt tappiot ja nyt nautin vain kyydistä :popcorn: :partying_face:
Onhan tässä toki nollaan vielä matkaa :face_with_monocle: :smiley:

20 tykkäystä

Isot kalat taas Innofactorin kimpussa tänään :joy:

4 tykkäystä

Witted piirtää firman nimeä kurssikäyrään. Loput kirjaimet onki vähä haastavampia :slight_smile:

26 tykkäystä

Toivottavasti I-kirjain ei ole tonttiin asti ulottuva punainen kynttilä :cold_face:

24 tykkäystä

Alokas osto vai myyntilaidalla?

3 tykkäystä

Sitten jos tässä Voxturissa menetetään kaikki niin etsitään vaan seuraava tenbäggeri millä kuitataan kaikki tappiot! :grin:

31 tykkäystä

Plug kieltämättä erikoisessa vedossa. 4pv laskua ja 20% pois ja ei kyllä näy mitään vastustusta ja lasku tulee kovalla volumella vs. avg. Sektori toki laskee myös, mutta ei ihan tätä vauhtia.

9 milj. lappua vaihtunut tunnissa, kun avg 18 milj.

15 tykkäystä

Olen laiska ja tyhmä. Näkyykös jostain instikkasijoittajien määrä reaaliajassa?

2 tykkäystä

image

:rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket:

26 tykkäystä

Kuka tietää ja mitä?

Edit. Ehdin jo pelästymään, että Padma osti

26 tykkäystä

Minä tiedän! Tiedän sen, että teknopuu on hemmetin hyvä sijoitus näillä hinnoilla.
Tai no, ainakin luulen tietäväni…:sweat_smile:

4 tykkäystä

Älä huoli, eiköhän pääsiäisen aikana pari pankkia joudu vaikeuksiin, niin tämäkin palaa sinne hakattavien joukkoon :smile:

12 tykkäystä