Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 2)

Meta nousut 150% puolessa vuodessa. Kuka olisi uskonut tähän lokakuussa. Kurssi nyt samalla tasolla kuin vuosi sitten, ennen koronaa ja ennen vuoden 2018 dippailuja.

20 tykkäystä

Markkina reagoi toimarin potkuihin varsin myönteisesti:

31 tykkäystä

On muutens eri maukkaat nousuprosentit kun painettiin kunnolla senttiosakkeeksi! Tässähän saattaa joku vaikka rikastua :exploding_head:

20 tykkäystä


61 tykkäystä

Silloin kun olin osakekasani kanssa tuolla huipulla ja Voxtur oli salkun eromääräisesti eniten plussalla oleva osake niin pakko sanoa että en kyllä todellakaan odottanut että vuotta myöhemmin sama rivi olisi euromääräisesti eniten tappiolla :smile:

78 tykkäystä

Olin vahvasti huipulla mukana menossa. Ja näköjään joskus muulloinkin, 72 kpl kauppatapahtumaa löytyi raportista😂

33 tykkäystä

Ehkä olen vain liian väsynyt tänään selvittämään asiaa, mutta onko tämä ketju nykyään kahvihuoneen ja meemiketjun fuusio, vai mikä lisäarvo tällä on? Kaikella kunnioituksella arvokkaalle foorumiveljelle, ainakin @Sijoittaja-alokas postaama Padma-viesti on niin väsynyttä, että en vaan jaksa. Mä taidan mennä nukkumaan :sleeping:

23 tykkäystä

Vähintään yhtä todennäköisesti saattaa joku köyhtyä.

Ketjun tarkoituksena oli alun perin vähentää otsikon mukaisia kurssiliikkeiden kyselyitä ja kauhisteluja yhtiöketjuista. Onhan tämä osuus hyvin toiminutkin ja toimii edelleen. Kyselyitä näkee harvemmin yhtiöketjuissa ja niitä siirretään aika nopsasti tänne.

Joo ylipäätään kaikki mitättömien liikkeiden postaukset pelkän hassuttelun vuoksi ovat väsyneitä. Eipä se tuo paljoa lisäarvoa edes tällaiseen rennompaan ketjuun jos postaillaan oman salkun firmojen +/- 1% kurssiliikkeitä.

8 tykkäystä

IMG_6704

VOXTUR VOXTUR VOXTUR VOXTUR!!!

52 tykkäystä

Mjeh… pieni tarina sopisi tähän menneisyydestä. Kavereideni kanssa baarista lähdettiin useimmiten ilman naisseuraa kämpille ja jääkaapille. Jääkaapista sinappituubi ja makkarapaketti kädessä tokaistiin aina samat sanat “makkara ei petä ei jätä”. Voxtur ei petä ei jätä :+1:t2::laughing:

31 tykkäystä

22 tuntia sitten:

Nyt:

image

Ihan suhteellinen nopeaa tilanteen muuttumista. :smiley:

29 tykkäystä

Oliko tuo Voxtur Anal… ihan vahinko tuohon kuvaan? :grin:

33 tykkäystä

Kappas, Deep-south Resources nousi takaisin 0,1CAD yläpuolelle.

14 tykkäystä

Ei tullut Inderesiin osinkodippiä… Kun omien ostot alkaa, niin saavat hakea aika korkealta laidasta, jos pörssistä aikovat ostaa…

Kannatan. :smiley:

image

11 tykkäystä

Voi helvetti tota Kempowerin posaria, olin miettimässä että tekiskö eka aamupalaa vai Kempowerin lisäyksen ja silloin losahtaa. Aion valittaa tästä vielä jos keksin että minne.

25 tykkäystä

Itsellähän oli Caverioniin aikeissa avata positio muutamalla kympillä ennen ostotarjouksia… Pitemmän aikaa oman analyysin kautta käypää hintaa arvioin. Voin kertoa, että tuli olemaan viimeinen kerta kun lyön jonkun hankintarajan lukkoon osakkeella :slight_smile:

Ajatuksissa oli eilen aamusta ostaa Indeä osinkodipistä ja myydä Kempparia. Onneksi myöhästyin aamun pikadipistä, niin siirrot jäi tekemättä… :slight_smile:

Nordea… kyllä se sieltä.

27 tykkäystä

UPMstä irtoaa osinko… päivittäin? :face_with_hand_over_mouth:

28 tykkäystä