Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 2)

Ja vauhti kiihtyy!

11 tykkäystä

Incapin osakkeilla loppuhuutarissa 140 000 kpl vaihto. Normaali päivävaihto X 8 . Blokkikauppa vai jotain muuta :man_shrugging:

5 tykkäystä

Eikös tämä ollut aluksi Bubblar group tai vastaava. silloin jo huvitti kun antien ja muiden myötä kurssi tippui ja kupla muuttui hyvästeiksi :rofl:

1 tykkäys

Joku laittoi Oriolan loppuhuutokaupassa suuren pinon lappua laitaan.

7 tykkäystä

Poistui msci indeksistä kuten talenomkin

7 tykkäystä

Niin se vain elokuukin muuttui vihreäksi ja indeksisijoittaja kiittää.

9 tykkäystä

Palaako BBS entisiin ATH-lukemiin? :open_mouth:

1 tykkäys

Olen myös pelannut tätä peliä, mutta ei ole tullut voittoa vielä :sweat_smile:

12 tykkäystä

19 tykkäystä

Kauppalehden etusivulle on tuonne oikealle tullut Nassen nousijat ja laskijat, vuorotellen näkyy jommat kummat. Hyvä uudistus. :slight_smile:

17 tykkäystä

Onko tämä vähäriskisten osinko-osakkeiden nousupäivä? :thinking:

image

27 tykkäystä

Tämä viikko on ollut omassa salkussa kyllä todella vahva, kiitos Marimekon, Fortumin ja Nokian, joita tukevasti salkussa. Nämä ovat pitkässä pidossa ja tulevat olemaan vahvoja jatkossakin, imo.

8 tykkäystä

Mulla on vissiin tylsä elämä. Huvitan itseäni seuraamalla tekeekö Kempower kurssienkat tänään. En ole ostamassa tai myymässä, kuhan ajankuluksi kyylään. Vähän kuin jotain lätkämatsien tulospalvelua seuraisi. Ei se kaukana ole. Alle 80 sentin päässä.

(Toinen kyttäyksen kohde on kello. Poika pääsee armeijasta lomille ja mennään hakemaan junalta. Kiva nähdä pitkästä aikaa.)

10 tykkäystä

Kannattaa mun mielestä yrittää löytää itsestä voimavaroja, että tutustuisi uusiin firmoihin ja lukisi analyysiraportteja ym. niistä. Tällä voit vaikuttaa positiivisesti tulevaisuuden sijoituspäätöksiisi sekä sitä kautta tuotto-odotukseenkin välillisesti. Ainakin oppii tuntemaan yhtiökenttää laajemmin ja sitä kautta mahdolliset “hyvät ostopaikat” ym. osuvat silmään helpommin.
Just sayin’

31 tykkäystä

Vaikka olenkin Kemppiuskovainen :laughing: , niin toki seurailen muitakin ja ostelen aina kun vaan jää ylimääräistä tilille. Boomeri-osinkofirmat ei kiinnosta yhtään. Pitäisi kiinnostaa, kyllä mä sen tiedostan. Tasapainottaisi salkkua, kun ei olisi pelkkiä “riskilappusia.”

Maanantaina isketään veronpalautukset Saabiin. Sinkoja ja sukellusveneitä salkkuun. Hinta on vaan noussut isoksi, mutta niin on euroopan asehankinnatkin.

1 tykkäys

Eilen illasta vähän isompaa kauppaa ja nyt mennäänkin sitten :fire:

20 tykkäystä

Embracer jatkaa nousuputkessa, kun PAYDAY 3 -julkaisu on jo porstuassa.

8 tykkäystä

Kertokaa nyt mikä tyota Nanoformia oikein nostaa? Tänäänkin taas 12%.Tulos kuitenkin pakkasella jatkuvasti.

2 tykkäystä

No, minä se myin tappiolla omat Nanot ja Nightingalet juuri ennen näiden nousua! :exploding_head: :hear_no_evil:

4 tykkäystä


Oliskohan aika iskeä VAG konserniin kiinni? Pikkuhiljaa ollaan tultu alaspäin vuoden sisällä.

2 tykkäystä