Olen myös pelannut tätä peliä, mutta ei ole tullut voittoa vielä
Kauppalehden etusivulle on tuonne oikealle tullut Nassen nousijat ja laskijat, vuorotellen näkyy jommat kummat. Hyvä uudistus.
Onko tämä vähäriskisten osinko-osakkeiden nousupäivä?
Tämä viikko on ollut omassa salkussa kyllä todella vahva, kiitos Marimekon, Fortumin ja Nokian, joita tukevasti salkussa. Nämä ovat pitkässä pidossa ja tulevat olemaan vahvoja jatkossakin, imo.
Mulla on vissiin tylsä elämä. Huvitan itseäni seuraamalla tekeekö Kempower kurssienkat tänään. En ole ostamassa tai myymässä, kuhan ajankuluksi kyylään. Vähän kuin jotain lätkämatsien tulospalvelua seuraisi. Ei se kaukana ole. Alle 80 sentin päässä.
(Toinen kyttäyksen kohde on kello. Poika pääsee armeijasta lomille ja mennään hakemaan junalta. Kiva nähdä pitkästä aikaa.)
Kannattaa mun mielestä yrittää löytää itsestä voimavaroja, että tutustuisi uusiin firmoihin ja lukisi analyysiraportteja ym. niistä. Tällä voit vaikuttaa positiivisesti tulevaisuuden sijoituspäätöksiisi sekä sitä kautta tuotto-odotukseenkin välillisesti. Ainakin oppii tuntemaan yhtiökenttää laajemmin ja sitä kautta mahdolliset “hyvät ostopaikat” ym. osuvat silmään helpommin.
Just sayin’
Vaikka olenkin Kemppiuskovainen , niin toki seurailen muitakin ja ostelen aina kun vaan jää ylimääräistä tilille. Boomeri-osinkofirmat ei kiinnosta yhtään. Pitäisi kiinnostaa, kyllä mä sen tiedostan. Tasapainottaisi salkkua, kun ei olisi pelkkiä “riskilappusia.”
Maanantaina isketään veronpalautukset Saabiin. Sinkoja ja sukellusveneitä salkkuun. Hinta on vaan noussut isoksi, mutta niin on euroopan asehankinnatkin.
Kertokaa nyt mikä tyota Nanoformia oikein nostaa? Tänäänkin taas 12%.Tulos kuitenkin pakkasella jatkuvasti.
No, minä se myin tappiolla omat Nanot ja Nightingalet juuri ennen näiden nousua!
Tokmannin liikkeet alkavat olla turhan isoja omaan makuuni, puolitoista euroa alas Dollarstore kaupan huipuista, ja vieläpä suhteellisen lyhyessä ajassa. Kaikkia tuo ostos ei näytä miellyttävän.
Nyt joku isompi rahasto(t) selvästi vähentää.
Anteeksi, kehusimme @Isa_Hudd:in kanssa kilvan Tokmannia ja kävi näin.
Viikon kovimmat nousijat. Terveysteknologiaa
Minä uskon kyllä terveysteknologian voimaan, mutta olen veikannut niin väärää hevosta, että olla ja tosi.
No lohdutukseksi voit katsoa noiden yritysten vähän pitemmän ajan kurssihistoriaa…