Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 2)

kuva

Käytiin 6 allekin kurkkaamassa jo. Melkoista pulkkaa kyllä. Laskumarkkinassa ei kyllä negarit ole isojenkaan laskujen jälkeen leivottu kurssiin :grimacing:

Koronakuopassa jäin rannalle ruikuttamaan, kun tätä ei tajunnut salkkuun poimia. Alkaa hiukan näyttämään siltä, että hiukan huonoja aikoja lisää, niin tätäkin pääsee samoista hinnoista taas ostelemaan.

12 tykkäystä

Joka on kyllä aikamoista kun katsoo paljonko firman liikevaihto on kasvanut. Se on sitä “kasvujyrä”-hinnoittelun pois parturointia. Ei kasva liikevaihto 50% tänä vuonna enää ei…

1 tykkäys

Minä vain mielessäni yksi päivä sanomatta muille harkitsin LeadDeskin myyntiä. Alan tulemaan vainoharhaiseksi… :frowning:

EDIT:
Eikö enää mitään saa edes ajatella… :frowning:

13 tykkäystä

Riippuu täysin negarin sisällöstä. Incapin tämän vuoden negarit eivät ole sieltä miedoimmasta päästä ja reaktiot ovat ansaitusti sen mukaisia. Jonku firman kohdalla saattaa Indereskin kirjoittaa, että negari on todennäköinen ja se löytyy jopa ennusteista. Silloin ei laskukaan päätä huimaa, välttämättä.

1 tykkäys

Eikös kurssin pitäisi trendin mukaan nousta, jos harkitset myyntiä tai myyt? Ja sitten kun olet ostohousut jalassa, niin perinteisesti kurssi laskee. Näin ainakin on tässä monesti ollut, Mandatum vähän tässä jännittää kun siihen laitoit kyhnyä kiinni. Tosin niin varmasti kovin montaa muutakin, uskon kaikesta huolimatta että se on hyvä sijoitus (jopa no brainer) “jollain” aikajänteellä :wink:

1 tykkäys

Kyllä, mut karma on näissäkin, kun koetan päästä siedettävään hintaan pois jostain osakkeesta, ni se ehtii aina laskemaan. :smiley:

Pakko sanoa tosin, että ei mulla oikeasti kauheasti huonoa tuuria ole - enemmän ollut hyvää tuuria. Olen paljon ite tyhmäilly vaan. :slight_smile:

Onneks Fortum suorittaa! :slight_smile:
image

3 tykkäystä

No totta tuokin, kun oli vasta harkinta-asteella. Ei pahalla, peace.

1 tykkäys

Ja samantien reipas prosentti alas. Maagista :joy: :joy: :joy:

30 tykkäystä

Ajattelin ehdottomasti, että olit hyvällä liikenteessä. Sun viestis olis just hyvä, tykkäsin. :slight_smile:

Lifa Airin omistajana en kestäisi olla, Ei tiedä, onko aamulla -30% vai +20%. :smiley:
image

6 tykkäystä

Voisitko harkita tuplaavasi Mandatumit, mutta kuumeisen pohdinnan jälkeen jättää kuitenkin ostamatta?

14 tykkäystä

Harkintalistalla on, että lisäisin sitä. Olisin ehkä myynyt LeadDeskit (ellei LD olis dipannu rajusti) ja ostanut lisää Mantaa. Heitän kaiken ylimääräisen aina markkinoil ja nyt ei oo sitä.

image

1 tykkäys

Wide Eyes GIFs | Tenor

4 tykkäystä

Ei voi kuin ihmetellä Qt Groupin laskettelua, en vuoden P/E 23

3 tykkäystä

Nyt alokas loppuu nämä hehkuttelut täällä ja heti!

20 tykkäystä

Ois pitäny kuunnella tarkemmin rivien välistä, kun kehuivat 2021, että Fortum on kympin arvonen osake.

34 tykkäystä

Kyllä pitäisi alkaa ihan itse noudattamaan niitä omia sijoitusääntöjä mitä on. Perusta: jatkuva osingonmaksu, ei tee tappiota + muut säännöt.

Pelkästään noilla kahdella ensimmäisellä olis jäänyt ostamatta Incap, salkussa nyt - 41%, Solteq - 43% ja Afarak Group SE - 31%.

No ehkä tästä voidaan jotain oppia edes.

16 tykkäystä

Ei vielä mitään hälyttävää mutta incapin ruotsalaiseen verrokkiin hieman tarttunut myös tuota yleistä markkinan paniikkia ja mahdollisesti Incapin mahalasku antaa vauhtia tällekkin. Osavuosikatsaus tässä kuussa,löytyy tätäkin salkusta

5 tykkäystä

niin tai inission:

Parikyt pinnaa kuukaudessa, silti aika messevät nousut alla

1 tykkäys

Mitäs tämä tälläinen oikein on. Nordnetin mukaan SP500F prosentin miinuksella, mutta Helsinki rallattelee :thinking: (minun salkkuni tosin lähempänä PS500F lukemaa :smiley:)

Indeksit

Tiedän, kyseessä on futuuri, mutta eikös USA pörssit aukea justiinsa.

Ainoa kunnon isompi ilon aiheeni on ollut viime aikoina PYN Elite, jota olen hehkutellut. Tosin en ihan hetkeen ole katsonut sen menestymistä… :smiling_face_with_tear: :sweat_smile:

Nousupäivänä salkkuani edustaa mm.

image

EDIT:
Mut tää tuo iloa tänään:
image

9 tykkäystä