Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut (Osa 3)

Renkaat noussut negaria edeltävälle tasolle ja sen ylikin. Kuopasta ylös ainakin 20% mutta se ei liene relevanttia.

Olisko jo selvää, että sijoittavat katsovat pitkää peliä tässä ja tavoitehinta on aikalailla muuta kuin kympin luokkaa.

8 tykkäystä

Tänään viimestään tuli snadisti sellanen fiilis että ei ois ollu väliksi roikkua mukana ihan tänne asti, paperikädet ois ollu plussaa :face_with_peeking_eye:

6 tykkäystä

Olihan saatana viikko. Indeksit tykittää ja oma salkku päivästä toiseen :red_circle:

Noh, jospa tässä pääsisi pikku dipistä kyytiin ni kyllä mä sitten

No haistakaa sitten v*ttu mä shorttaan tätä

No sitten ainakin ostan nyt jotain saatana äkkiä

eivvv

97 tykkäystä

Maanantaina EHKÄ pölheksikin avaa nousuun, ehkä…

4 tykkäystä

Russelin, eli pölhexin typerän amerikanserkun seuraaminen kyllä tuo kotoisan fiiliksen. Kuin kaksi marjaa.

image

34 tykkäystä

Osaako joku avata miksi osakeindeksien (USA / Helsinki) pitäisi lähteä nousuun?

Olen jo pitemmän aikaa lukenut erilaisia raportteja Suomen pörssin polkuhinnoista tai triljoonan AI potentiaalista jenkeissä

Välillä tuntuu että osavuosikatsausten lukeminen on nykyään vain sivuseikka ja osakkeiden kuuluu mennä ylös automaationa, Antti Ilmanen oli hieman eri mieltä tulevista vuosista

1 tykkäys

Paino sanalla ehkä. Ei eilinen ralli koskenut kuin isoja jenkkifirmoja :sweat_smile:
image

Tämä trendi alkaa jo pikkuhiljaa kyllästyttää…

13 tykkäystä

Tuli vilkaistua tänään, miten vety/clean tech etf rahastot selviytyivät eilisestä Plugin rysäyksestä.

Alamäkikisan voittaja näyttäisin olleen Global X hydrogen etf kiitettevällä -12% suorituksella.

Ei mikään ihme, kun omistukset ovat tällaiset:

Toki tuolla rahastolla on aika kova ylämäki myös luvassa, jos tilanne vetyrintamalla paranee ensi vuonna.

Voi olla, että tuolla salkunhoitajalla on korkki napsunut viime viikkojen aikana :grin:

33 tykkäystä

Tässä salkun kehitys viikot 44-45:

IMG_2985

5 tykkäystä

Ostin aikanani Hyzonia muistaakseni noin 16,5 dollarilla ja sitten myydessäni 3,5 dollariin mietin, että eihän tämä kauheasti enää kyllä voi laska, mutta myin silti. :cowboy_hat_face: :point_down:

24 tykkäystä

Tätä katseltu jonkin aikaa. Kiinnostaa kyllä kokeilla jossain vaiheessa touhutonnilla arpaonnea, josko oikeesti nappais joskus tämä sekoitus. :thinking:

5 tykkäystä

Olin hieman karhumainen Optomedin ketjussa viikonloppuna:

image

6 tykkäystä

Kurssi kaipasikin vähän boostia. Kiitos alokas!:smile:

2 tykkäystä

Ärsyttävää, kun mun karhuilujani oteta vakavasti. :frowning:
image

13 tykkäystä

Prkl alokas ku mulla vielä ostot keske optos…

2 tykkäystä

Optomedin kurssi 8% nousussa tällä hetkellä. En löytänyt uutisia selittämään tätä. Onko arvon ryhmällä tietoa mistä tämä voisi johtua? Onko kenties isompi taho vai tuulipukukansa tämän takana?

1 tykkäys

Aiemminhan tuo jo avattiin tässä ketjussa. Alokas meni karhuilemaan niin kurssi reagoi raketoimalla. :stuck_out_tongue:

(Alokas Reverse ETF:ää odotellessa…)

19 tykkäystä

Taitaa mennä normaaliin heiluntaan tän lapun kanssa. Kuukausi sitten tais päivänousu olla yks päivä joku 20% lasketellen sieltä takaisin 2,50. Tänään ostajilla ollut isompi halu saada lappua kuin myyjillä päästä siitä eroon.

Porch Group jatkaa perjantaista :rocket:

8 tykkäystä

En ollut järjiltäni. Tällä kertaa!:sunglasses:

7 tykkäystä