Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut (Osa 3)

Bank of America päivitti Zalandon suosituksen “Buy” → “Hold” ja osake kiittää -5% laskulla. Koko Euroopan muotisektori nähdään heikkona. Pankin seuraamasta 12 sektorin yhtiöstä vain Mark & Spencer, Inditex ja Hugo Boss saavat osta suosituksen. Ostin itse eilen ensimmäisen erän Zalandoa, uskoisin että pohjilla tai niiden lähellä ollaan.

4 tykkäystä

Voihan rähmä. Nyt osu mun salkkuun!

image

68 tykkäystä

Plugilla hyvä 5 pv jakso, kun vain -33% :crazy_face:

Porch myöskin -29% 5pv

18 tykkäystä

Aika punaiselta näyttää jenkeisä!

2 tykkäystä

19 tykkäystä

PayPalin ketjussa olikin viestejä, joista ilmeni, mistä tämä PayPalin nousu johtui. :slight_smile:


_

image

9 tykkäystä

Nousu kärjessä se, jota harkitsin ja se, jonka myin.

Laskupuolella on pari omistamaani veliosaketta.

32 tykkäystä

Katsoin että Efectestä ostotarjous.
Sanoin emännälle “Ny vit***aa…”
Sitten viikinkipäällikkö meni katsomaan että milloinkas nämä vaihdoin johonki ihan varmasti parempaan…
Ei harmittanut enää niin paljon mutta en sitä emännälle kertonut. Ompahan hyvä tekosyy vetäytyä laavulle plöröt kahvissa
image

28 tykkäystä

Minkäs takia Efecte treidaa ”reilusti” alle tarjouksen? Tehoton markkina? :grin:

1 tykkäys

Viime vuoden aikana tuli nelinkertaistettua positio Efectessä, kun kurssi laski ja meno näytti kuitenkin hyvältä. Ihan hyvältä tuntuu nyt, vaikka pieni osa onkin salkusta

32 tykkäystä

Itse ulostin viimeiset 2018-2020 hankitut Efectet salkusta marraskuussa 2021 hintaan 13,60€. Tänä syksynä on käynyt senttien päässä pilkeistä, mutta ei oo tarttunu :smile: odotin vielä alempia tasoja ennen nousua, vaikka kaikki näytti heidän viestinnän perusteella ihan hyvältä.

Hyviä yhtiöitä pitäisi ilmeisesti vaan ostaa eikä välittää kymmenistä senteistä hankintahinnassa.

15 tykkäystä

Taitaa Modulight olla centtiosake jo ennen osaria :bulb:

2 tykkäystä

Ei! Ne sentit ja kymmenet on tuhansien alku!

Ei sattunut nyt Efecten kanssa mutta omasta historiasta löytyy useita tapauksia kun se kymmensentti on ollut ratkaiseva ja myöhemmin maksaa sitten monenkertaisesti sen kymmensenttisen.

1 tykkäys

Markkinaosuuden lasku ja heikkenevä ostovoima?

Itse ostin marraskuussa IMGN:iä, shakeout osui stop-loss tasolle ja koko positio meni markkinoille. Mietin hetken ostaisinko takaisin kun yhtiö näytti edelleen hyvältä, mutta jätin tekemättä. Ei mennyt kuin kaksi päivää ja tuli ostotarjous sekä +82% gap-up kuten tässäkin tapauksessa. Ei se auta kuin hengittää syvään ja jatkaa menoa, uusia treidejä tulee kyllä.

2 tykkäystä

Tänään on hyvä pörssipäivä, no ainakin omassa salkussani.

Yllättävän paljon nousijoita, BE Semiconductor Industries N.V johtaa nousua +5.60% tuloksella.

Toisilla on salkussa Efecteä ja mulla on jotain Nokiaa…

:sob:

17 tykkäystä

Hei Nokiaa mulla on moninkertainen määrä Efecteen verrattuna :joy:

5 tykkäystä

Veliosakkeet ovat johdonmukaisia. :cowboy_hat_face:

image

Bro – Accidentally Inspired

11 tykkäystä

Tässä nähdään Hytsonilta klassinen saunakauhakuvio joka lupaa hyvää esiintyessään heti alkuvuodesta tammirallissa. Tästä voi vetää selkeät johtopäätökset.

12 tykkäystä