Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut (Osa 3)

Hesulin shortatuin osake, riittää syyksi pidemmälle laskulle. TA:n näkökulmasta laskua riittäisi ainakin parin euron verran vielä ennen seuraavaa kunnon tukea.

7 tykkäystä

Tätä vielä kaipasin, koska Boreo ei ollut vielä tarpeeksi laskenut.

Onneksi Boreo on kuitenkin laskenut vähän vielä lisää, niin voin vähän uhriutua extraa.

image

Päivän Nordnet-vilkaisu:
Damn GIF - Damn Angry Rage - Discover & Share GIFs

57 tykkäystä

@Sijoittaja-alokas jaksatko raskaana päivänä kommentoida parilla lauseella, miksi ostit Boreota alunperin? Olen itse seuraillut sivusta jonkun aikaa, mutta ei ole löytänyt salkkuun vielä. Ehkä siksikoska en pidä ajoneuvoihin/kuljetukseen liittyvistä sijoituksista (joita osana). Ei saa vastata “koska Verneri”.

1 tykkäys

Tässä. :slight_smile:

Olen yleensä myynyt jotain, mikä on noussut ja ostanut tilalle tätä. :slight_smile:

Tästä näkee, miten mun omistusaikanani tolla on mennyt.

24 tykkäystä

Eiköhän se tuuli käänny vielä!

psst. oletko kuullut Viafinista? Vepu on tehnyt taas liikkeitä…

11 tykkäystä

Olen, tämän mä kirjoitin jo tiistaina. :slight_smile:

image

10 tykkäystä

Juuri saatu data kelpasi markkinalle. SP500 otti samanlaisen pompun:

10 tykkäystä

Jep. Odotuksia enemmän työttömiä ja odotuksiin osuneet PCE kuluttajahintaindeksiluvut = korko-odotukset alas, FEDin koronlaskujen todennäköisyydet lasketaan uusiksi.

19 tykkäystä

0,24% plussalle. Eihän tuo mikään Nykäs-ponnistus ole, mutta pomppu kai se on sekin jos vanhainkodissa joku yrittää pompata rollaattorin kanssa ilmaan ja yksi rulla tai raaja piipahtaa millin tai pari irti maasta.

4 tykkäystä

Just tuossa ihastelin kullan menoa.

Gold2

2 tykkäystä

Russell pomppasi selvästi reilummin
image

Onneksi hesulia ei kiinnosta moinen bullerointi
image

48 tykkäystä

Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Go Hesuli Go!!

77 tykkäystä

Joskus nokkiva kanakin jyvän löytää:
image

1 tykkäys

image

20 tykkäystä


ALB painaa :exploding_head: Lithium rally

image
Klassinen “oispa ostanu enemmä”

3 tykkäystä

Sssss*tana tätä pulkkamäkeä :hot_face::hot_face::hot_face:

46 tykkäystä

Hesuli on inverse pattern tälle - vaatisi omat käännökset, jossa extreme greed on “meidät on petetty” tms. :cold_face:

27 tykkäystä

Odotahan loppuhuutaria, sitten se vasta naurattaa :+1: Mietin kyllä et onko jotain vaikutusta kun kuun viimeinen päivä ja window dressing rahastoilla

Edit: Sehän on karkauspäivä niin rahat karkaa hesuliin :money_with_wings:

11 tykkäystä

Tämä epäilys sopisi kyllä tuohon isoon vaihtoon loppuhuutarissa. Ihan hyvin löytyi ostajia, kun kurssi ei kyykännyt.

3 tykkäystä

korjattu.

:money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:

7 tykkäystä