Keskiviikkona PayPal kertoo Q3:staan.
Yhtiö on laskenut paljon ja varmasti osin syystäkin.
Yhtiö kiinnostaa ainakin mua, joten tervetuloa keskustelemaan tänne:
Keskiviikkona PayPal kertoo Q3:staan.
Yhtiö on laskenut paljon ja varmasti osin syystäkin.
Yhtiö kiinnostaa ainakin mua, joten tervetuloa keskustelemaan tänne:
Jep, tämä on mielenkiintoinen keissi, kolmatta kertaa testailee kestääkö 230-taso. Edellisellä kerralla otti 30%:n pompun tältä tasolta. Katselen vielä flattina tilanteen kehittymistä.
Vau, onneksi olkoon!
Voisin ottaa tavoitteeksi että 2030 (2040) olisi sama tilanne
Tilanne nyt:
Yhteenveto.
Nehän ovat kuin kaksi marjaa…No, ehkä tänään tiet eroavat kun Inderes ylitti ennusteet.
E: Ylitti Kauppalehden mukaan, mutta sieltä nyt voi tulla mitä vaan.
Ylitti? Itse ainakin katsoin, että SEBin ennusteista jäätiin liikevaihdon sekä EBITAn osalta.
Välillä jotain valoa tähänkin lappuun hyvän tuloksen myötä Sanotaanko näin, että aika monta samanlaista liikettä tarvittaisiin, jotta pääsee omilleen.
Kempower raketti lähtee takaisin kohti 50 alkavia hintoja!
Tämän päivän tietoihin oltiin vissiin tyytyväisiä.
Maltillinen reaktio Wärrellä… heps
On ollut niin kurjaa katsottavaa osakesalkun elämä viimeisen kuuden kuukauden ajan, että on ihan piristävää hetkittäin jopa saada tästä järjettömästä touhusta jotain toivon säikeitä.
Konepajojen uusi nousu
Tesla on kyllä +82.57% tänään, en tiedä mistä ero ( ei siis +60%). vuodessa -13%
Siellä olisi vielä 23-24€ välinen gap fill esimerkiksi täyttämättä
Todennäköisyys, että gap täytetään on 100%. Jokaisella osakkeella. Kysymys vain on että koska se tapahtuu. Suattaapi olla tänä vuonna tai sitten ei.
Onneksi en myynyt ihan kaikkia näitä
Vai että on mainosmarkkinat heikkoja
Tälläistä päivää salkussa ei olekaan hetkeen ollut
Edit. ja iloni varmaan pilaantui juuri sillä, että huomasin indeksin päivävaihdon olevan suurelta osin Caverionia, joka miinuksella, eli jos sen suodattaa pois, taitaa salkku olla enintään indeksin tasolla
Lähti ku hauki rannast!
Wärre ei vaan wäsy.