Salkkukin päätti lähtiä keulimaan ihan yhtäkkiä… Mistähän moinen vire nyt löytyi… . Aamupäivällä oltiin nollan tuntumassa vaan on sitä vähän tällä viikkoa lasketeltukin
Hinta taisi olla noin 3,7 euroa, kun myin tammikuussa.
Tänään:
Otin 18:30 kuvan ajatuksella että olipas ”tylsä” Harvia sijoittajan viikko.
Sitten tuli myöhäinen isku munille kellon lyönnin jälkeen.
Sampollekin kävi jotain klo 18.30? Mikäs homma tuo nyt oli?
Montaa osaketta ei salkussa ole ja vielä vähemmän onnistuneita hankintoja, onneksi on tämä helmi joka näyttää hyvältä sekä salkussa että katukuvassa.
Optomed +10%, Christian Berner(Berner Industrier) +6,15%, Kamux +4% ja Volvo Cars +3,14% tänään

Saappi julkaisi tänään 7,7 miljardin kruunun tilauksen. Johonkin länsimaahan meni. Sijoittajat tykkäsivät ja enkat paukkuivat taas vaihteeksi.
Ja toinen asia. Joku joskus vinkkasi mulle, että Kempowerin kanssa saattaa vatsahapot olla lujilla. Totta turisi. Jänniä. Hetkiä tässä parin vuoden aikana Viihdettä, draamaa ja kauhua koko rahan edestä. Eilen -5 ja tänään +6 ja ilman uutista.
Monella osakkeella isot vaihdot loppuhuutarissa! Ehkä monet rahastot päivittivät rivejään kun kuukauden vika päivä… Satojen miljoonien vaihtoja mm. Neste,Nokia,Sampo,Kone…
Kyllä meidän kelpaa.
Vaikka sovittiin että ei, mutta vuodan silti tämän kuvan äskeiseltä illalliselta. Minä, @Verneri_Pulkkinen ja @Jussi5 hieman makusteltiin sitä elämää, mitä vietämme kun tämä tukkuri tulee suuren yleisön tietoisuuteen.
En jaksanut odotella Smart E:n raketointia. Hyvä botski tuli kaupan- pakko oli myydä Sammot pois.
Flutter julkaisi tänään pörssitiedotteen että yhtiön päälistaus on siirretty New Yorkiin.
Instikoiden järki, kaikki laput ulos:
-16% ilman että yhtiön fundamentit muuttuvat

Pääsin itse mukaan puolessa välissä dippiä ja taisin tehdä +8% päivävoitot.
Tylsä osinkosalkkuni™ lähti keulimaan indeksiä vastaan. Mandatum ylipainolla joten hyvä päivä. Hyvä fiilis kun olen viimeiset 3 viikkoa nuollut näppejäni OMXH25 noustessa.
United Bankers heräsi henkeen hautuumaalta ja keuli oikein kunnolla. Joku halusi ostaa reilusti yli kurssin
Kylläpäs oli tänään vuoristorataa jenkki-indekseissä, olisikohan kuukauden-viimeinen-päivä -efektiä hieman. Isot pelurit säätävät asioita kuukausiraporttia varten? Vai missasinkohan jonkun uutisen jossain?
Yötä!
Yhdessä yhtiössä pohdin, että voisin aina omistaa ja se oli Marimekko.
Onneksi myin helmikuussa alle 12 eurolla.
Lisäilin niillä rahalle Boreota ja Nestettä.