Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut (Osa 3)

Tietääkö mut jotain Kempowerista mitä minä en tiedä?
image

2 tykkäystä

:grimacing: :smiling_face_with_tear:

image

Im So Happy And Not At All Jealous Friends GIF - Im So Happy ...

20 tykkäystä

Olet oikeasssa, jos ajoitat huonosti niin teet vaan vähemmän voittoa voiton sijaan. Microsoftilla on uskomaton kyky tehdä aina uudet huiput. Tämänkaltainen ritari puuttuu helsingin pörssistä ja pistää todella kovan vastuksen osakepoiminnalle. Ehkä seuraavat 10 vuotta on eri tarina? Vai onko? Kannattaako voittavaa hevosta vastaan lyödä?

1 tykkäys

Mitä veikkaatte saako Nordeaa ostettua alle kympillä lähitulevaisuudessa?

4 tykkäystä

Arvaan että ei. Mutta jos menee alle kympin niin aijai :slight_smile:

16 tykkäystä

No ainakin johto oli Kauppalehden mukaan hankkinut jonkin verran osakkeita.

Tosin aivan naurettavan pieniä määriä pl. Ristimäki, joka oli laittanut 17k likoon.

5 tykkäystä

Jaahas. Instikat huomasivat kirjoitukseni Kempsukka-ketjussa :grin::grin::wink:

5 tykkäystä

Kempowerin hankintahinta salkussa 13.8 euroa.
Ruma setä osti eilen katalasti keinotellen kun arveli pohjien löytyneen.
Uskon, etten halua luopua kovin pian tästä opportunistisesta hankinnasta.

Ensimmäinen target on Daily-gäpin sulkeminen 22 euron päällä. Arvioidaan sitten tilannetta uudelleen.

4 tykkäystä

Tämä oli mun kuuma vihjeeni inderes-miitissä. Mä alan kohta näyttää ihan nerolta :sunglasses:

image

23 tykkäystä

Jokainen on antamassa täällä parasta osaamistaan:

Tänään minäkin olen plussalla jonkun verran, mutta kaukana menestyskuplapörssin Helsingin menosta.

image

32 tykkäystä

Voi veljeni, olet tehnyt minusta Jeesuksen. On muuten eka kerta :joy:

13 tykkäystä

Faronin markkina-arvo lähestyy funda-arvoa.

6 tykkäystä

Hupsista, haiskahtais vähän siltä että tulos kelpasi Mr. Marketille :crazy_face: . On kuitenkin sen kokoluokan nakkikioski että markkina-arvon muutoskin on ihan paperirahaa :wink:

7 tykkäystä

Vuoden ajan jaksoin pitää salkussa kunnes myin q4 rapsan jälkeen. Ostin vielä takaisin mutta myin kun sain parissa päivässä hyvät tuotot ennen solventum jakautumista. Olisi kannattanut holdata tätä ja myydä paypal🥹

3 tykkäystä

Pitkästä aikaa omaan salkkuun onnistuminen. Vahva osari, ja näyttäisi siltä, että viimeisin liikevaihtopettymys oli vain pieni notkahdus matkalla.

image

9 tykkäystä

Ja näin se etenee…

1 tykkäys

Tällä hetkellä ei salkussa ole yhtään terveydenalan yritystä, mutta silmään on osunut muutamakin massiivinen droppi kyseiseltä sektorilta USA:sta. Ei näkymät loppuvuodelle tunnu miellyttävän.

image

1 tykkäys

Vaarin vakaa ruokakuponki loikkasi velisektorille teutaroimaan :smile:

8 tykkäystä

Incap Q2 “odotettua kasvua”.

Jeeeeeeeep.

Kyllä on ihanaa olla osakepoimija Helsingissä. Salkku vuotaa verta jopa niinä päivinä kun mörnivä Helsinki lähtee lentoon :slight_smile:

21 tykkäystä