Saa mun puolesta lyödä vaikka seuraavat 30 vuotta putkeen, kyllä mulle halpa Titanium kelpaa osinkosalkkuun oikein hyvin
Tuliko 10.40 tienoilla jokin uutinen? Nordnetin feedissä ei ainakaan näy mitään, mutta joku tietää jotain.
Optomed haluaa näköjään nousta uuteen suositukseen yhdessä päivässä. Otetaan tietysti mielellään vastaan. Näillä suositusnousuilla on vain paha tapa sulaa muutamassa päivässä takaisin, ellei lihaa tule jostain muualta luiden päälle.
Kyllähän näillä veljillä kulkee tänään.
Huomaan itsessäni sen pienen pirun olkapäälläni joka harmittelee myytyä pottia Faronista välillä 2,1-2,2€ mutta hyvinhän tuo jäljelle jäänyt positiokin liikuttelee salkkua Siedätystä, siedätystä ja
Näköjään sulaa jo samana päivänä. Ei tämä näköjään pinnalla pysy ilman uutisia kaupoista ym.
Oon huomannut että Faron, Optomed ja Nightingale nousee usein ~10% samana päivänä, en ymmärrä mihin se perustuu, mutta en voi pitää kurssinousua jokaiselle yhtiölle yhtä kestävänä
Faron +14 %: Tänään Faron ilmoitti saaneensa FDA:lta hyväksyntäprosesseja nopeuttavan statuksen.
Optomed +6 %: Optomedin tänään ilmestyneessä laajassa raportissa mainitaan sen jo aiemmin saama FDA-lupa 16 kertaa.
Nightingale +9 %: TÄ?
Juha Variksen mielenkiintoinen “ilman osinkoa”-kehityskatsaus:
Joskus vielä alan uskoa tekniseen analyysiin. Eiköhän paypalissa vielä päästä alle 65 taalan lähitulevaisuudessa - ei vaan uskalla myydä silti.
Jotkut pelleilevät Hyzonin kustannuksella, mutta tarjoaako teidän osakkeet tällaisia päivätuottoja?
Juuri olin tulossa kirjoittamaan tänne, että miten @Sijoittaja-alokas ei ole vielä hehkuttanut Hyzonin kurssin stondaamista Mutta, onko erektion kesto vain hetken huumaa vai merkki pysyvämmästä käänteestä?
Ilmeisesti nousun taustalla on ainakin uutinen Hyzonin rekkatesteistä asiakkaan kanssa:
Sattumalta ostin eilen Nestettä. Ehkä tällä ulos nesteestä? SVT: Ruotsin hallitus rikkoo vaalilupauksensa – nostaa polttoaineen jakeluvelvoitetta | Talous | Yle
Alokasta fomotettiin, ku kävi lisäilemässä.
Herran jestas tuota Nightingalen nousua. Se vaan jaksaa päivää toiseen ja Hesulissa vieläpä.
Tahattomasti aloitettu muutosmatka kasvuyhtiöstä osinkosingoksi näyttää etenevän yhtiön päinvastaisista ponnisteluista huolimatta
Melkoinen Inderes -efekti käynnissä DT:ssä Kävi jo yli 8% nousussa aiemmin.
Aletaan olemaan Keskon osalta nousumarkkinassa kun alkaa Kesko B kampeamaan Kesko A:n rinnalle ja ohi