Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut (Osa 3)

Aletaan olemaan Keskon osalta nousumarkkinassa kun alkaa Kesko B kampeamaan Kesko A:n rinnalle ja ohi :crazy_face:

Screenshot_20240827-144227~2

ace-shaq

29 tykkäystä

Tulihan se Kamuxin nelosen alitus, nyt pitää tempoa ostohousuja jalkaan.

14 tykkäystä

Meinaatko ettei löydy parempaa kohdetta pääomille kun parhaimmillaankin 2% marginaalilla tulosta takova kirpputori :slightly_smiling_face:

58 tykkäystä

Noo ei tästä nyt pitokalua olla hankkimassa.
Veiviä Perttu veiviä.
Samalla realisoituu myyntitappioita samasata putiikista niin ei tarvi verottajalle lainata fyrkkaa…

9 tykkäystä

Faronin kurssi on ollut komiaa katottavaa muutamana päivänä :fire::fire::fire:

Olin pahimmillaan -50% tappiolla ja tänään ±0 nippanappa omillani. Eli tuo nousu -50% montusta on näköjään mahdollista, joskin harvinaista. Ja kurssihan on noussut aiheesta, mukavien uutisten myötä.

Vielä kun Kempukka tekisi saman tempun. Ketuttaa joka ikinen päivä. Mitäs rakastuin osakkeeseen. En päästänyt irti vaikka rakkaani petti mut. Oma vika. Toivottavasti armollisuuteni joskus palkitaan.

Faron mulla kaikki-tai-ei-mitään-lappuna “oppikirjamaisesti” muutama prosentti salkusta. Kempo oli joskus 50% vaan ei enää…

27 tykkäystä

Minulla oli tarkoitus esitellä Faronia pitchausketjussa yli viikko sitten osittain humoristisin sanankääntein. En sitä kuitenkaan tehnyt, koska ketju on varsin vakavahenkinen ja koska moni kirjoittaja oli saanut paljon tykkäyksiä, jolloin pärjäämismahdollisuudet olisivat olleet pienet. Joka tapauksessa Faron olisi ollut kovassa iskussa viime päivinä.

15 tykkäystä

Kyl sitä voi vähän laskeakki, ku o paljon noussukki. :sunglasses:

image


Ihan ku PayPal ois puhkassu jonku tason ja jäänyt sen yläpuolel hengailee. :wink:

9 tykkäystä

Itseltäkin (ikävä kyllä ja suurilla tappiolla tätä löytyy), mutta jostain syystä sitä ei muutamia vuosia sitten tajunnut että eihän Kamux ole lopulta muuta kuin autokauppa :man_shrugging: ihan fomo osakkeena siihen vain itsekkin mukaan lähti… :cry:

1 tykkäys

Moi Zesvel,

Mä tajusin Kamuxin suuruuden ja pienuuden jo 2010-luvun alussa Tampereen Hatanpäällä. Ne oli samanlaisia kaiffareita, joilla oli samantyyppinen liittymä tähän pieneen hämäläiseen H-kirjaimella alkavaan kuntaan, joka oli liittynyt muutamaa vuotta aikaisemmin H:lla alkavaan kaupunkiin.

Toinen lopetti toimintansa muutaman vuoden jälkeen. Toinen mukavasti jatkoi ja sai sijoittajia mukaan. Toinen oli entinen jääkiekkoilija ja toinen entinen poliisi.

Niin ja jäi mainitsematta, että oli kysymys kahdesta aikanaan samanlaisesta käytettyjen autojen myymälästä, joista toista ei ole ollut olemassa vuosiin.

1 tykkäys

Berkshire Hathawayn markkina-arvo ylitti biljoonan. Buffett ehti nähdä tämän merkkipaalun.

74 tykkäystä

Hyvä alku Nvidian osaripäivälle

21 tykkäystä

https://x.com/hkeskiva/status/1828818689304801390

Pelätty lyhyeksimyyjä Hindenburg syyttää AI-suosikki Super Micro Computeria kirjanpidon vääristelystä.

10 tykkäystä

Eipä mene pitkän ajan vetysijoittajillakaan kovin hyvin, jos nyt Hesulikaan ei ole suoriutunut kovin mairittelevasti. 2000 luvulla ostetut FuelCell laput on pudonneet käytännössä 8000 taalasta nollaan. Pikku hetken saa odotella posille palaamista.

24 tykkäystä

Siis mä näin viime yönä unta tästä ja pohdin aamulla tän shorttaamista. Sanokaa ny joku että tää oli twitterissä jo eilen, mistä tuli uniin, etten luule itseäni meedioksi.

Näin meinaan myös unta, että olin kavereiden kanssa sodassa ja tiesin, että Mazdan takapenkillä kun istuu tykistökeskityksen ajan niin ei käy mitenkään.

Selkäkipuun nautituilla panacodeilla saattaa olla tekemistä tän kanssa.

48 tykkäystä

Tämä on sotatieteenlaitoksella virallisestikin tunnettu ja testattu anomalia eli paikkansa pitävä fakta. Liittyy jotenkin Mazdan aerodynaamiseen muotoiluun.

12 tykkäystä

Pientä kyselyä Nvidian näkymistä, onko AI-hype jatkumassa vai otetaanko hetki happea?

Nvidian kurssi huomisessa avauksessa?

  • plussalla yli 2%
  • -2% – 2%
  • miinusta yli 2%
0 äänestäjää

(vastaukset anonyymeja)
edit: suljin kyselyn ennen tulosta

Kohta on kaksvuotinen alempana kuin 10 vuotinen. Kauanhan tätä on kestänytkin, että lyhyet ollu korkeammalla kuin pitkät korot.

11 tykkäystä

Kaverin puolesta kyselen: mikä oli annostus?

12245678910

1 tykkäys

Kevyttä tiputusta tänään tälle lapulle :rofl:

19 tykkäystä

Kyllä mä taisin ihan yhden vain ottaa. En käytä näitä vahvempia lääkkeitä usein niin mun herkkä taiteilijasieluni reagoi helposti :face_exhaling:

2 tykkäystä