Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut (Osa 3)

Nyt tosin erona tuohon edelliseen nousupiikkiin on, että tässä nousussa takana on hyvä Q3 ja koronlaskut. Mutta joo, alkaa itselläkin potti olla +350%, joten myynti on käynyt mielessä. Mutta en myy, @Jylpyz kanssa on sovittu, että ainakin kymppiin mennään!

Ja se on vielä todettava, että vaikka nyt plussalla reilusti ollaankin, olen tämän kanssa veivannut aikaisemmin, noh…, vähän heikosti.

8 tykkäystä

Porchista sen verran vielä, että tossa 4$ lähellä on edelliset huiput niin veikkaan, että siitä lähdetään joko takaisin hieman alas tai jos siitä mennään ohi niin eiköhän raketti vain jatka matkaa :smile: Itse en siis TA:sta tiedä mitään, mutta onhan sitä aina mukava arvuutella.

1 tykkäys

Ylös tai alas mutta en varmaksi mene sanomaan.

16 tykkäystä

image

Joulupukki-rall-lallall-lei! Tarttuu jo vähemmän pidettyihinkin osakkeisiin.

Voitaisko panna pörde kiinni loppuvuodeksi? Ennenku ne kriisit ja kusetusmarkkinat palaa? Saatana.

12 tykkäystä

Jarmo ja Kempower - kyl kurssi o heilunu. :slight_smile:

11 tykkäystä

Nurmis nousi Suomen pörssin kärkeen YTD-luvuissa :tada: Tässä top-10

23 tykkäystä

Täytyy nostaa hattua! :muscle:

2 tykkäystä

Riku ja Nvidian kurssi sekä teknistä analyysia osakkeeseen liittyen.

8 tykkäystä

Charteista ken on kaunein,
Nousu kaikkein varmein?
Tuote jonka vuoksi huokaa syömmet iltaisin

Tiedän kempower on kaikkein kaunein
Tiedän kempower on herttaisin
Arvaan kempower on akut nuo saanut liekkeihin

23 tykkäystä

Nautin, mutta tällä erää maltillisesti. Vähempikin päivänousu riittäisi vallan mainiosti. Tuolla kun on näköjään taipumusta tehdä samaa myös toiseen suuntaan. Uskoa kyllä riittää tähän firmaan edelleenkin. Se ei ole kadonnut mihinkään. Tehdasta nousee toisen perään ja pömpeleitä valmistuu. Mutta sijoittajien sinkoiluit ylös ja alas on kyllä hurjia. Toivotaan, ettei samanlaista äkkijyrkkää alamäkeä enää tule.

3 tykkäystä

Kyllä tässä tulee silti sellainen fiilis yhden Harvia-rallin verran viisaampana, vaikka luottoa sinänsä Kempowerin tekemiseen löytyykin, että taidan hypätä itse pois kelkasta viimeistään 40€ paikkeilla. Juurikin näiden paniikkimyyntien ja täysin arvaamattoman kurssin vuoksi. Ehkä voisi palata kun hommat rauhoittuu ja tasaantuu.

13 tykkäystä

Olen jo useampaan kertaan eri puolillahehkuttanut salkkuni menestystä, mutta onhan tässä vielä aikaa saada paha mieli - loppuilta ja huominen. :cowboy_hat_face:

image

16 tykkäystä

image

Te kaikki katsotte ihan vääriä lappusia :rocket:

29 tykkäystä

Ja huomio tässä vielä volyymiin jolla nousua tekee!:muscle:

1 tykkäys

Täysin arvaamaton kurssi voikin olla aivan looginen kun se heijastelee sitä, että osakkeesta pitää maksaa useiden kymmeniä, jopa sadan vuoden tuoton verran hintaa ostettaessa. Tällöin voi käydä niin, että yhtäkkiä ostajat kaikkoavat aivan paniikissa.

Höpsistä. Jos uusia romahduksia tulee eikä liiketoiminnasta johtuen, niin kättä alle vaan. 2035 Teslan Mars sukkulat ladataan Kempowerin pöntöillä Kuussa :rocket:

9 tykkäystä

Boreon myyjät näyttävät kärsivän turnausväsymyksestä.

19 tykkäystä

Ilmeisesti tulossa negari huomenna? :joy: No, onhan tässä noustu…

13 tykkäystä

LeadDesk kurssi. Näitä 1kpl ostoja oli muutamia. Mistä on kyse?

1 tykkäys

Laitoin syksyllä veronpalautusrahani kiinni Saabiin ja samalla suoraan salkun toisekeksi suurimmaksi osuudeksi. (Muistutan, että olen edelleenkin nappikauppias) Mukava 10% nousu hissuksiin. Ois noilla rahoilla voinut ostaa myös vaikka viskiä, vaatteita tai käydä reissussa. Toistaiseksi ei ole kaduttanut. Euroopan ja maailman asevarustelu tuskin loppuu vielä ensi vuonnakaan, tai vuosikymmeneen.

9 tykkäystä