Kyselyt ja vastaukset firman X tilanteesta TA:n näkökulmasta

Minulla on se käsitys, että viimepäivien laskettelut on isolta osin ollut NKLA kyydittämää. NEL vahvasti liitetty NKLA kumppaniksi ja epävarmuus sen ympärillä varmasti näkyi nyt NEL kurssissa. Jos ja kun NKLA lähtee nyt palautumaan, niin itse ainakin veikkaan sen korjaavan myös NEL kurssia. Kaiken lisäksi NEL jo hieman viestitellyt ja “rauhoitellut”, joka myös edesauttanee ponnistusta.

Itse olin asennoitunut jo NEL viimeisen laskun alettua tankkaamaan lisää, koska melkein oli arvattavissa että elmpaa haetaan vauhtia. Tänään ostinkin sieltä 18,8€ tasolta lisää, varautuen myös siihen, että mentäisiin jonnekin 17,6€ tasolle (olin katsovinani sinne jotakin tuen kaltaista TA:sta päiväkuvaajista ja 17,3 viikko). Mutta siksi jo 18,8€ tasolta, koska hieman alkoi aavistus, että NKLA ei enää tänään välttämättä laskettele ja korjaus ylöspäin olisi riskinä .

Katsotaan miten spekulointi tulee tuottamaan, mutta yhtä kaikki, joka tapauksessa olen odottanut NEL lisäostopaikkaa ja nyt sitä on hyvin tarjolla (samoin kun oli NKLA, sitä aloin palauttamaan salkkuun 38$>>34$>>31,9$).

Edit. Tämäkin “rohkaisevana”

4 tykkäystä