Kyselyt ja vastaukset firman X tilanteesta TA:n näkökulmasta

Weekly HL on tehty ja yritetään muodostaa LH:ta suhteessa 19.78. Tilaa siis on nousta.
Daily on up trend. Eilinen päivävolume on suurinta sitten viime marraskuun 7. päivän.
Kiinan osakkeet on saanut nostetta ihan yleisesti, joten eiköhän tämä tullut samassa aallossa mukana ja tosiaan osari on lähestymässä. Ilmeisesti joku ostaa myös sitä ajatellen.
" Only one Wall Street analyst covers EH stock but he expects its revenue to increase 268% next year to $62.22 million. Earnings per share (EPS) are forecast to reach breakeven territory sometime between FY2024 and FY2025."
Premarket 14.03 tällä hetkellä.

2 tykkäystä

Näkemyksiä Nesteen tilanteesta teknisessä mielessä?

3 tykkäystä

kunnon tukitasot on siinä 20 - 21 eurossa mutta nyt yrittää suunnan muutosta 1 h kynttilöillä.

Seuraavaksi pitäisi rikkoa 25.93 jotta trendi säilyy ja tehdä uusi korkeampi huippu. Uusi matalampi huippu - jota se nyt yrittää tehdä - pitäisi tehdä 25 euron yläpuolelle.

13 tykkäystä

Positiivista kuitenkin, että Neste nousi eilen 4h uptrendiin.

image

4 tykkäystä

Tasot mitä seurata 4h on täsmälleen samat. 1 h on selkeämpi.

Isossa kuvassa on aika heikon näköinen.

3 tykkäystä

Moi,

Tän päivän kovien nousijoiden paypalin ja 3M tekniset tilanteet kiinnostaisi näin omistajana.

Mielestäni molemmat ovat mahdollisessa käännetilanteessa. Mun unelmat saisi tulla nyt murskaamaan.

1 tykkäys

Hei,

Minua kiinnostaisi tietää Harvian tilanteesta teknisen analyysin näkökulmasta. En ole koskaan miettinyt teknistä analyysiä osana sijoituspäätöksiäni. Minua kiinnostaisi kuitenkin tietää arvaus tai analyysi Harvian osakkeen nykyisen momentumin kestosta, koska aion myydä osan omistuksestani lähiviikkoina.

Voiko tekninen-analyysi auttaa tässä tapauksessa ajoittamaan myyntiä? Voiko se kertoa millä hinnalla todennäköisesti ostopaine laskee ja toisaata mille hinnalle tippuessa alkaa paine toiseen suuntaan? Olen noviisi teknisen-analyysin osalta, joten odotan mielenkiinnolla ajatuksianne.

Teknistä-analyysiä käytetään muuten nykyään (ainakin jotain sen komponentteja) monissa ns. “Enhanced” tai parannelluissa indeksirahastoissa. Olen huomannut monessa sellaisessa puhuttavan etenkin osakkeen momentumista ja sen vaikutuksesta osto ja myyntipäätöksiin. Siitä tämä ajatus oikeastaan heräsikin.

3 tykkäystä

Miltä Auto1 Group näyttää velhojen silmiin? Merkit täyteen

1 tykkäys

Miltäs näyttää teknisesti Nokian Renkaat? Ollaan tulossa koskettamaan 200 MA:ta ja käyty hieman Bollinger Bandsin alarajan alla, josta nousemassa ylös varovaisesti. Kun selaa taaksepäin 1d tasolla, niin näyttää, että pientä nousua voisi mahdollisesti olla tulossa?

5 tykkäystä

Itse olen asettanut TYRES ostopilkin 7,9 euroon.
Näitähän riittää jo salkussa överisti, mutta mielipiteeni on, että jos tuolla vielä käy osuman ottamassa, se on viimeinen kerta vuosiin kun saat tätä yritystä alle kahdeksan euron, jollei ala sota tai muuten yhteiskuntarauha järky todella voimakkaasti. On halpaa.

7 tykkäystä

Kaipaisin näkemystä Blacksky Technology Inc osakkeesta. Se nousee usein kohti kvartaalirapsoja + hyvien uutisten yhteydessä, mutta myydään nopeasti 1,2 taalan tasolle vaikka business kulkee kivasti. Olisko tukea odotettavissa taas niiltä tasoilta TAn mukaan?

2 tykkäystä

Ei tuosta teknisesti muuta saa irti kuin että moni taitaa olla pahasti tappiolla tämän kanssa.

2 tykkäystä

Olisiko mahdollista saada tilannekatsaus Better Collectiveen?

Aloituspositio ostoa tässä mietin. Onnellisesti onnistuin myymään kaikki ennen tätä pientä dippiä.

2 tykkäystä

En tunne yritystä yhtään, mutta jos olisin nyt itse ostamassa hyvien fundamenttien perusteella, laittaisin aloituserän ostotoimeksiannon 245 kruunuun.
Siellä on myös joulukuulla jäänyt pieni gäppi 234 kruunuun, joten saattaa käydä sulkemassa samalla myös sen.

1 tykkäys


Weekly HL hakusessa, daily down trend, double bottom alla. Vaihto pudonnut pieneksi, mikä kertoo siitä, että price discovery vaihe menossa. Huono enne olisi, mikäli ensi viikon ma-ti ei tehdä breakup LH:sta 287. Jos tehdään, selkeä ostopaikka, stoppari 265 tai alle.
Weekly ehdottomasti timeframe, jota seuraisin. Nousu oli iso, joten nykyinen lasku on vielä bullish, bearit on näyttövuorossa, jos meinaavat saada jotain aikaan.

8 tykkäystä

Blacksky on käytännön “senttiosake”, vähän vaihdettu, joten en käyttäisi aikaa TA:han. Jos haluat silti, voin katsoa tarkemmin.

En pane vastaan, jos viitsit vilkaista. :clap: :slightly_smiling_face: ja merkit täyteen

2 tykkäystä

TYRES käytännön vaakaliikkeessä, joten ei mitenkään mielenkiintoinen TA:n näkökulmasta. Range 8-9. Seuraavaksi odottelisin LH:n muodostumista, on noustu 6. päivää putkeen.

14 tykkäystä


Falling knife. Positiivista, että daily up trend change mahdollisuus ensi viikolla (4.44 breakout).
Sen jälkeen pitäisi sama tapahtua weekly TF. Ehkä se käytettyjen autojen kauppa EU-alueella alkaa piristyä?

5 tykkäystä


Weekly on kuumaa 130C höyryä. Trimmauksen paikka, sorgen, etten ehtinyt aikaisemmin vastailla.
Seuraavaksi on mielenkiintoista, mihin saakka laskee ja pitääkö daily tai weekly bull flagin.

13 tykkäystä