Osakesijoittaminen

Listaamattomat yritykset

Jatkoa ketjulle Listaamattomat yritykset:

EpiHeart Oy on nyt avannut osakeannin julkiseksi.

2 tykkäystä

Pariin antiin olen minimipanoksella n 1000€ osallistunut, viimeisin, Leadoo, taidan jättää väliin. Ei valittamista Springvestin toiminnasta.

Invesdorissa ihan kiinnostava anti EpiHeartille:

Injeqin ex toimari ja muukin tiimi vakuuttaa.

3 tykkäystä

Olen terveysteknologiafani. Kaikki alan kotimaiset sijoitusmahdollisuudet on tosi hyvä juttu. Toivottavasti myös tämä! Eli älkää ymmärtäkö väärin ihmetystäni. Olisin edelleen toivonut konkreettista tietoa tuotteista ja “paketeista”, joita yhtiö tullee markkinoimaan. Edelleen jää epäselväksi, mitä uutta yhtiö on luonut, jota varten yhtiö perustettu. Menetelmä on kyllä trademarkattu, mutta entä itse mikrosiirre -menetelmä? Onko se ainutlaatuinen ja mitä tuotteita siihen liittyen on luotu, joita muilla ei ole? Patenttihakemukset jäävät epäselviksi.

Onko näkemyksiä?

1 tykkäys

HS: Oslon ja Tukholman pörssit houkuttelevat uusia yrityksiä samalla kun Helsingin pörssi näivettyy – ”Suomi on usein saalis tässä leikissä”

1 tykkäys

Sen verran asiasta tiedän, että EpiHeart:n omat tuotteet ovat varsin yksinkertaisia, mutta sellaisia, joita vielä ei ole muualta ostettavissa. Niitä yhtiö yhdistelee muiden valmistajien tuotteiden kanssa toimnepidepaketeiksi, joissa kaikki toimenpiteeseen tarvittava. Yksittäisiä tuotteita tuohon liittyy parikymmentä, joista puolentusinaa yhtiön omia. Kannattaa kysyä Invesdorin kysymyspalstalla, ehkä samaa, niin voi saada paremman vastauksen vielä.

2 tykkäystä