Osakesijoittaminen

Livechat (LVC) - SAAS palvelu onlineviestintään ja -kauppaan

Jos ajattelee tilannetta vuoden päästä, niin aika matala p/E on silloin käsillä taaksepäin ja luultavasti kasvua kiikarissa vuodenkin päästä? Olen itse sellaisella ajatuksella, että jos vuoden holdata, niin ei voi olla ainakaan alempana kuin nyt? Ja kahden vuoden päästä vielä parempi. Siitä kauemmaksi en vielä katso.

1 tykkäys

Totta, vuoden alusta +17 ja yhdessä vuodessa gretskyt eli +99%. Funda vaan jatkuu vahvana niin kurssi kyllä tulee perässä

Salkut jossa mulla tätä on ovat +80% yth ja +55 ytd, sekä 29% ytd, että sinällään tammikuusta vähän plussalla tuntuu vaan hidastavan tuottoja, kun tätä on isolla panollakin, siin verrannollisesti.

1 tykkäys

Sain sen verran raavittua kasaan OST:in ulkopuolelta rahaa, että saan 1/2 posiota otettua Degirolle jahka etana siirto saapuu perille. Mulla oli reilun 12% positio tässä.

E: Pikavilkaisulla 2 uutta paikkaa auennut. Pitäisi varmaan tietokoneelta jo katsoa ja avata excel.

2 tykkäystä

Uusimpien rekryjen sisältö:

Outbound Account Executive

We’re looking for an experienced Outbound Account Executiv with a true knack for SaaS sales (based in the United States) to join our growing sales team as we move deeper into both the mid-market and enterprise markets.

:point_up_2:t5: SaaS myyntiin lisää paukkuja. Sijainti Amerikan ihmemaa

Talent Sourcer

At LiveChat, we want to create a world where people and businesses communicate without any barriers and can fully express themselves. Talent Sourcer is on a never-ending mission of identifying and attracting the best talent!

:point_up_2:t5:Ei toikaan huonolta kuulosta.

2 tykkäystä

Minusta salesteamia oltiin jo vahvistettu ja inderesin. zoom esityksessä kertoivat, että isoihin asiakkuuksiin tarvittiin lakitiimi ja myyntiin ihmisiä.

Sales team oli minusta saanut q3 enemmän aikaan kuin vuodessa aikaisemmin. Jne. Eli sieltä ilmeisesti saatu päätäauki, mikä olisi kyllä hyvä signaali.

Olisikohan siinä q3 jälkeen vahvistettu salestiimiä jollain 6 henkilöllä. Ulkomuistista.

Täytyy sanoa, että melkein kutkuttaisi vähän lisätä.

2 tykkäystä