Mercell Holdings A/S - Kilpailutusten konsolidoija

no halvalla lähtee tosiaan. Oma keskihinta 6,7 :see_no_evil:. Olin jo melko tyytyväinen rapsaankin…taitaa mennä pois salkulta pienellä tappiolla.

Miten olette reagoineet ostotarjoukseen? Saamassani kirjelmässä oli, että ostotarjouksen hyväksyntä olisi tehtävä 8.7.2022 mennessä (hinta 6,30). Ostajataholle se ei olisi sitovaa ostaa. Kirjelmässä ei ollut myöskään mitään määräpäivää, milloin ratkaisu tehdään. Silloin osakkeet saattaisivat jäädä pitkiksikin ajoiksi lukittuina transaktioiden suhteen. Itse olen pyytänyt kommenttia myös sijoitusjohtajaltani Nordeassa, mutta en vielä ole saanut mitään palautetta.

Itse myin tarjousta seuraavana päivänä puolet positiosta. Toista osaa jäin pitämään potentiaalisen uuden korotetun tarjouksen toivossa. Markkinoilta on kuitenkin nyt saatu ostettua halvemmalla, joten ennemmin markkina tässä näkee riskiä tarjouksen kaatumisesta. Ainakaan uutta korkeampaa tarjousta tuskin on siis tulossa.

Tosin tämäniltainen nousu voisi vielä viitata sellaisenkin suuntaan :man_shrugging: Sitä ennen kuitenkin loputkin puolet lähti maailmalle pääomien uuden allokoinnin sekä riskien minimoimisen takia.

Jos tarjous kaatuu, niin palaan hyvin todennäköisesti omistajaksi alemmilta tasoilta. Yritys on mielenkiintoinen ja tulevaisuudessa potentiaalinen kassakone, kun kasvu on saatu riittävälle tasolle.

2 tykkäystä