Mulla (tais olla 22 nyt) ja aika hyvin kärryillä niistä. Tosin vähän kaventumista ja panosten kasautumista on tapahtunut tiettyihin yhtiöihin.
Isoimmat nyt
- Talenom, ylivoimasesti
- Nokia, Revenio Group, QT
4 Siltronic - Kamux, Avidly, Nokian renkaat
muut mm. It palvelua (digia, Gofore, Vincit) , hoivatilat, Verkkokauppa.com, Ramirenttiä, Glaston, finanssia Capman, tietoturvaa (F-secure). Sanoma, Aspoa, Efecteä. Muutama pikkunen, Enersense (-50%), ja Baswarea oon vähän ostellut, haavaa tulee kämmeniin :). Vielä Lehtoa löytyy vähän, sekin tuollainen veto.
jos totta puhutaan, niin on mulla sellainen yksi pantattu salkku, jossa on uponoria, Martelaa ja pihlaja linnaa ja pääasiassa Nokiaa (mutta nuo Nokiaa lukuun ottamatta ei edusta minun näkemystäni tuossa pantatussa salkussa). Sit on vielä ihan pikkaisen sitä Pantaflixiä.
1-4 kohdat arvioisin olevan n. 70% osakkeista, sitten on koroissa jonkin verran ja loput käteistä.
joku vois sanoa, että piiloindeksi, mutta esim. konepajat puuttuvat tuolta (paitsi Glaston, siinäkin kiinnostaa älylasi bonuksena). osahan tuolla on noita pieniä, joilla ei ole merkitystä juurikaan.