Osakesijoittaminen

Miten rikastua eri elämäntilanteissa?

Kiitos palautteesta ja erinomaisista lisäyksistä. Huomasin, että olet kokenut samankaltaisia vastoinkäymisiä (esim. konkurssi, vaikkakin eri yhtiöllä). Yksittäiset pieleen menneet sijoitukset eivät ole vaurastumisen este. Oppia kylläkin ja epäonnistumisia tulee taatusti matkan varrella!

Virtuaalivaluutat on mulle edelleen alue, johon en ole koskenut, mutta jokainen tekee omat virhepäätöksensä :grinning_face_with_smiling_eyes: Ehkä tämänkin osoitus on, että kaikissa asioissa ei tarvitse olla ns. voittajan puolella, kunhan noudattaa monia muita tärkeitä vinkkejä ja hyviä neuvoja.

Tuohon koulutusasiaan haluaisin vielä tarkentaa omaa näkemystäni, koska olen super koulutusmyönteinen: Opiskeluaikaa voi tehostaa olematta ns. ohjeen mukaista täyttä mittaa koulussa/amk/yliopisto. Pieni tehostus omassa opiskelussa tuo helpostikin yhden voitetun vuoden opiskeluajassa. Se vaatii ehkä jostain kivasta vähän luopumista, mutta myöhemmin se ei haittaa. Itse pidin sitä positiivisena, kun hyppäsin yliopistosta pois ja sain nuorena jantterina päästä aikuisten oppiin työelämään, vaikka muut kaverit vielä jatkoivatkin hetken “opiskelijakivaa”. Kukin tässäkin tyylillään.

Edit: typokorjauksia.

7 tykkäystä