Hei, täällä kun puhutaan paljon kaupankäynnistä jne niin haluaisin nyt kysästä teiltä, että mitä muita harrastuksia teillä on kuin pörssi?
Voin itse aloittaa.
Trampoliinivoimistelu 1 krt viikossa Ikurissa. Tykkään lajista paljon ja haluan kehittyä siinä. Seuraan myös kilpapuolta semi aktiivisesti.
Musiikki: olen kuunnellut musaa läpi elämäni. Aina radion Lady Gagasta, agentsista ja Katy Perrystä Ice Cuben ja Martin Garrixin kautta Ariana Granden viimeisimpiin tuotantoihin.
Tietokoneet ovat olleet usean vuoden jo suuria kiinnostuksen kohteita ja koko it-ala ja pyrin seuraamaan sitä aktiivisesti aina viikoittain. Itselläni on mm itserakennettu pc harrastus- ja koulutuspohjalta. Kävin datanomin tutkinnon 2016-2019 Tredussa Tampereella.
Saksankieli. Sitä olen harrastanut vuodesta 2014 asti yläasteelta. Tänäpäivänä mm teen biisit saksaksi sekä juttelen saksalaisen ystäväni kanssa viikoittain. Olin Saksassa 2019 Tammi-Maaliskuu. Työssäoppi yliopistolla.
Muitakin löytyy mutta tässä jokunen. (Mikäli ylläpito ei koe viestiä asialliseksi, sen saa poistaa ilman erillistä huomautusta.) toki olisi kiva kuulla, mikä päätökseen johti.