Osakesijoittaminen

Muut harrastuksesi

Kuntosali, sijoittaminen, räpistellen japania opiskellut. Moottoripyöräily ollut myös kuvioissa yli 7 vuotta. Hommasin viime viikonloppuna lisäksi pappatunturin, joten vanhat moottoriajoneuvot kiehtoo. Unelmana olisi saada sijoitusten turvin enemmän vapaa-aikaa harrastuksille.

2 tykkäystä

Olen treenannut punttien kanssa yli 20 vuotta, mulla oli välillä oma PT. En ikinä kisannut voimanostossa, enkä olisi kyllä oikeissa kisoissa pärjännytkään, mutta kovaa ja aika suunnitelmallisesti treenasin pitkään ja ilman taukoja pl. sairastumiset ja palauttavat viikot. Olen ehjä edelleen, joten nykyään treenaan kovaa, mutta ilman tavoitteita ja kovin isoja treenipainoja - ehjänä aion pysyä. Nykyään salilla mennään enemmän pumpaten ja tuntumalla, mutta edelleen kovaa. :slight_smile:

Sijoittamisesta tuli tärkeämpi juttu kolme vuotta sitten ja nyt panostan tähän täysillä. Ennen vain olin hyvin hyvin säästeliäs, joka maksoi nopsaa asuntolainaansa pois ja piti hyvää puskuria pankkitilillä. :cowboy_hat_face:

4 tykkäystä

Liikunta on täälläkin aivan ykkös harrastus. Talvisin hiihto, kesäisin maastopyöräily ja juokseminen. Aiemmin tuli käytyä ahkerasti salilla, mutta nyt on tullut tiputeltua massaa alemmas ja keskitytty aerobiseen treeniin.

Sitten rauhoittavana vastapainona on musiikki. Melkeinpä päivittäin tulee laitettua luurit korville ja istahdettua vähäksi aikaa rauhoittumaan. Metalli ja rock on lähellä sydänta, mutta kuuntelen kyllä melkeenpä laidasta laitaan kaikenlaista. Ja kun oikeen ruvetaan fiilistelemään niin laitan vinyylin pyörimään ja otan viskilasin käteen :sunglasses: Lisäksi löytyy pari kitaraa joita tulee soiteltua ihan vaan omaksi iloksi.

2 tykkäystä

-Kuntosali puntti ja ohjatut sisäpyöräilytunnit
-Hiihto (Vain 150km tuli tänä talvena)
-Juoksu
-Frisbeegolf
-Uutena lajina sähköpyöräily
-Sup lautailu (viime kesänä ostettu oma lauta)
-Luonnonpuistoissa retkeily
-Satunnaisemmin Padel ja Beach volley (näitä arviolta 10krt vuodessa)

Tänä kesänä tarkoituksena aloittaa ultrajuoksu ja viettää enemmän aikaa veneellä.

4 tykkäystä

Kestävyysurheilu, lähestulkoon laji kuin laji. Tätä nykyä päälajina triathlon, mutta pikkuhiljaa on tuo alkuperäinen intohimo juoksu nostamassa taas päätään. Eritoten houkuttaisi käväistä 100km+ polku-ultralla. Pari vuotta sitten juostu Karhunkierroksen 80km oli sen verran hieno kokemus. Talvisin tietty hiihtoa, aina kun kelit sallii.

4 tykkäystä

Crossfit, eli kuntopiiriä mutta maksaa enemmän :joy:

2 tykkäystä

Tähän pätee vanha viisaus:

Mistä tietää et joku harrastaa crossfittiä?

Kyl se v*ttu kertoo sen sulle.

6 tykkäystä

Se on just näin, mutta kerrankin kysyttiin :fire::muscle:t2:

3 tykkäystä

Itse harrastelen voimannostoa ja ihmisten ampumista eli airsoftia. Molemmissa lajeissa ns saa päästää höyryjä ulos

2 tykkäystä