Nexstim - Aivostimulaatiolla maailmanvalloitukseen

Kilpailullisesti noita hyviä syitä saattaisi olla paljonkin jättää uutisoimatta.

1 tykkäys

Samoilla linjoilla ollaan. Eli oletan kyllä että lähtökohtaisesti uutisoidaan, ellei sitten satu olemaan jotain erityisen painavaa syytä. Oletan siis että uusia avauksia ei ole tullut, mutta täysin varma tästä ei tietty voi olla.

3 tykkäystä

https://www.nexstim.com/news-and-events/news/press-release/center-for-integrative-neuroscience-in-mi-united-states-orders-nexstim-nbs-6-system

Hyvältä vaikuttaa

19 tykkäystä

NBS 6 kauppa uudelle asiakkaalle Michiganiin.

https://www.nexstim.com/news-and-events/news/press-release/center-for-integrative-neuroscience-in-mi-united-states-orders-nexstim-nbs-6-system

edit: hidas

12 tykkäystä

Loistavaa! :tada:

Kohta alkaa @Mikko_Karvinen_Nexst puheet ”muutamasta” kaupasta pitämään kutinsa.
Ei sillä, että olisin edes epäillyt :wink:

Tässä kohtaa on pakko nostaa hattua Mikolle ja koko Nexstimille. Tänä vuonna on selvästi tehty paljon asioita oikein ja ensi vuosi alkaa vaikuttamaan suorastaan herkulliselta firman suhteen.

:tophat:

20 tykkäystä

Näyttää siltä tai ainakin toivon niin että osakeanti saattoi olla pieleen mennyttä spekulointia?

Tämä olisi oleellista hyvän kehityksen vuoksi.

8 tykkäystä

Probably nothing sanos analyytikko :champagne:

23 tykkäystä

Kyllä Mikon sanaan voi luottaa, Peräti 2 kpl tänään 6 tilauksia.

Onnittelut Nexstimin väelle.

Onko muuten näillä näytöillä 40prosentin vuosilasku ansaittua?

19 tykkäystä

Tätä samaa itse kovasti pohdiskelen.

Mutta kun se tuleva rahoituskierros… :smiling_face_with_tear:

5 tykkäystä

Mulla on sellainen fiilis, että vielä tulee jotain ekstraa😎, eli tämä vuosi ei ole vielä taputeltu, vaikka “lupaus” onkin täytetty.

Kurssiin tämä ei näytä tarttuvan. Huvittavan pientä on liike.

7 tykkäystä

Ymmärsin että se Nordean laina riittää käyttöpääomaksi siihen saakka kun Magnuksen rojaltit juoksee? En sen enempää halua sanoa ettei tule bänniä.

4 tykkäystä

Mitäs muuten tuo distributor company tahtoo sanoa🤔. Alkaako joku myymään eteenpäin laitteita? Onko vastaavia kauppoja ollut aiemmin vai onko tämä uudenlainen avaus?

2 tykkäystä

Jakelijan varastoon myyntiä varmastikin tarkoittaa. Vastaava tulee äkkiseltään mieleen vuodelta 2021, joilloin Kanadan jakelijalle meni 3 NBT-laitteistoa.

7 tykkäystä

Kävin kattomassa Äksässä, Nexstimin tämän päiväisellä twiitillä oli 6 tykkäystä ja 182 näyttökertaa 6h aikana. Jotenkin tuntuu perin pieneltä huomiolta, kun on maailmanlaajuinen toimija. Miksi näin?

Pohdin vaan kurssireaktiota. Jos kaikki ostajat on suomalaisia ja pyörii tällä palstalla, salkku täynnä Nexstimiä jo valmiiksi, niin eihän se kurssi juuri reagoi.

Itse olen viitisen vuotta seuraillut Nexstimiä aktiivisesti ja olen kyllä nyt hyvinkin positiivisilla fiiliksillä.

13 tykkäystä

https://www.nexstim.com/news-and-events/news/press-release/nexstim-receives-nexstim-nbs-system-5-order-from-europe-for-neurosurgery-and-neuroscience-use

Uutinen päivässä pitää toivonmukaan kurssin nosteessa.

24 tykkäystä

Eiköhän se iso uutinen, mitä tässä odotellaan, ole se, miten Magnus Medical onnistuu. Siitä en ole huomannut mitään tietoa viime aikoina. Rojaltejahan tulee vain, jos he onnistuvst omassa myynnissään.

3 tykkäystä

Magnus Medical on kuitenkin maksanut 3,5milj., joten luulisi, että on kohtuullinen suunnitelma. Tuskin tuollaista summaa maksetaan ihan vaan sillä tavalla, että me vähän porukalla mietittiin. Onko joku selvittänyt, että joko Magnus Medicalin toiminta pyörii? Jos ensi vuonna pitäisi rojaltivirta alkaa, niin kyllä kohta jo pitäisi olla merkkejä aktiivisesta toiminnasta.

Mä kyllä pidän tätä laitteistojen myyntiä pääbisneksenä ja jännityksellä odotan Nordealainan käyttökohteita. Hyvin pystyy TJ ennustamaan kauppojen toteutumista.

Jos Nexstim olisi vielä senttiosakekategoriassa, niin arvo olisi tupla tai jopa tripla. Nyt liikkeet on huomattavasti maltillisempia, joku saattaa jopa myydä pois verotuksen vuoksi.

Joka tapauksessa hieno viikko on ollut ja onhan tässä vielä päiviä ennen vuodenvaihdetta. :sunglasses:

2 tykkäystä

Tuo itse laitteistohan on saanut FDA-hyväksynnän jo suunilleen vuosi sitten. MM:llä on meneillää laaja kliininen tutkimus muistaakseni noin 1000 potilaalla vakavaan masennukseen, eli laitteisto sinänsä on toimintakunnossa ja tutkimusaktiviteetti korkealla tasolla. Viimeisin arvio minkä olen MM:ltä kuullut lanseerauksesta on ensi vuoden puolivälissä tai jälkipuoliskolla. Yksityinen yhtiö, joten tietojen löytäminen työlästä…

Mukavaa joulua Nexstimin seuraajille!

17 tykkäystä

Tulihan sieltä vielä yksi kauppa tälle vuodelle :grin:

Edit: Pyylevällä parempi linkitys.

6 tykkäystä

Nexstim receives Nexstim NBS System 5 order from Distributor in Europe | Kauppalehti

Melkoinen tilausten ilotulitus tuli loppuvuoteen.

21 tykkäystä