Nikola Corporation

Harvoja firmoja jotka on tänään punaisella. Ja vielä noin paljon.

Oli myös harvoja firmoja joka oli plussalla ku tuli pikku kyykkäys

Joo, hyvä nousu, näyttää nytkin elpyvän.

Tästä on tulossa päivätreidaajien suosikki, näkyy poukkoilevassa kurssiheilunnassa.

3 tykkäystä

Onnea. Itselläni oli pilkit kans 20.5 ja 19.5, mutta poistin tuon 20.5, kun näytti, että menee alle 20. Jäi sitten tankkaus tekemättä. Tänään ongitaan taas uudella onnella, toivottavasti piipahtaa alle 20.

4 tykkäystä

Minulla ei ole minkäänlaista faktaa tarjota, mutta mietin vaan ääneen… Miltä se näyttää tilillä jos joku lainaa sun osakkeita shorttiin? Voisko sun osakkeet olla lainattuna?

1 tykkäys

Heh, arvo-osuustilillä olevia osakkeita ei voi napata shorttilainattavaksi. Ne pitää erikseen luovuttaa välittäjälle tätä tarkoitusta varten. Eiköhän tuohon löydy Nordeasta jokin selitys. :grin:

2 tykkäystä

Oliko tätä aiemmin tuotu virallisesti julki?

1 tykkäys
1 tykkäys

Kiitos. Nämä ovatkin sitten jo NELin kurssissa.

Nuo 448 voi ajatella isoin osin olevan jo Nel kurssissa, mutta myöhemmin on jo ilmoitettu, että USA+ Can yhteensä tulevat olemaan noin 700 asemaa eli iso lisäys 448 aseman päälle. Tuleva Euroopan asemaverkosto myös vielä pimennossa, yksi iso odoteltava Nikolan mergerin jälkeisistä infoista.

Nel myös todellinen alansa mustekala lonkeroineen, Nikola on Nellille iso, lienee tiedossaolevista suurin yksittäinen, mutta mukana Nel on lukemattomissa yhteenliittymissä ja hankkeissa, HYON ja HYBRIT äkkiseltään itselle mieleen tulevat.

Plus Everfuel, HyNet, AngloAmerican(Engie) jnejnejne

3 tykkäystä

Juuri näin. Menee vähän ohi Nikolan, mutta toistaiseksi paras ja aktiivisin NEL-keskustelu löytyy Sharevillestä tiettyjen nimimerkkien (”Carlsberger”) kautta. Yhteys Nikolaan ja kaikkiin muihinkin kumppaneihin on löytynyt tuolta jo pitkälti viime vuodelta alkaen. Itse aktiivisena palstalukijana toivon, että joku aktiivikirjoittaja polkaisisi NEL-ketjun pystyyn(?).

Nikola on itselle ensimmäinen osake, joka on sen 100% nousun pystynyt tekemään. Aion olla kyydissä pitkään, koska tässä on aistittavissa huima mahdollisuus isoon uuteen businekseen, tai sitten kunnon bluffiin :joy: Itse olen ensimmäisen vaihtoehdon kannalla. En todellakaan ole raskaan liikenteen tai jakeluasemien osaaja, mutta jotenkin kuulostaa kovalta kokonaisuudelta Nikola World.

@_ANDY iso kiitos jo nyt ketjusta.

8 tykkäystä

Millä hinnalla porukka ois valmis lisäilee tai hyppäämään mukaan,jotain piti laittaa,ku ollu ni hiljasta.

Itellä tarkotus lisäillä perjantaina mikäli tippuu n. 20$

Silloin kun toistaiseksi suurimmasta hypestä möin, suunnittelin 19 hinnasta ostaa lisää. Toistaiseksi on jäänyt kaupat tekemättä. Oli 20.5 pilkki joku päivä, mutta poistin sen. Kolmisensataa lappua on tarkoitus vielä hommailla, kun saadaan hinta sopivaksi.

Entä mergerin jälkee,siis kiva kuulla iha vain mielipiteitä,eihä tätä kukaan voi tietää,mut kiva veikkailla.mutu ois et vähä nousis,siis mutu.mulla tää on ainut salkussa ja aika isosti tai mikä nyt kelleki on isosti.

1 tykkäys

Olikos tämä vielä täällä ?

Kannattaa myös ottaa Trevor seurantaan IG:n puolella

3 tykkäystä

Mielestäni tällä hetkellä
Alle 25 usd on ok
20-22 usd on hyvä
18-20 usd loistava.
16-18 usd erinomainen.

Tosin jos olet pitkällä tähtäimellä, niin uskon että nämä hinnat ovat tulevaisuudessa todella edullisia vaikka olisit ostanut 30 usd. Tämä vain omaa mutuilua. Ei ole osto suositus tms.

3 tykkäystä

14.8 keskihinta,meinasin vähä vielä lisätä,tässä 24 paikkeilla

1 tykkäys