Nikola Corporation

Ei se vahinko tainnut olla Trevorin twiitistä päätellen.

https://twitter.com/nikolatrevor/status/1268226643845246976

1 tykkäys

Joo, kerkesinkin ennen sun kirjoitusta korjaamaan tekstiin että ei tota mun kanavaa enää kannata seurata. Mutta pysyi hinta sentään reilun viikon sen sisällä piirtämisen jälkeen :smiley:

Olen nähnyt pivotteja käytettävän mutta rajusti harvemmin kuin muita työkaluja. Ei ole oikein edes noussut isommin pintaan/keskusteluihin seuraamissani paikoissa, joten olen vähän päässyt unohtamaan niiden merkityksen. Hyvä huomio, täytyy koittaa muistaa ottaa pivotit myös huomioon :+1:

Kova on luotto

Trevor Milton
@nikolatrevor
Our entire executive team; executive chairman, CEO, CFO, Chief legal and Chief Human Resource have all agreed to $1 per year salary with stock bonus if we hit benchmarks. I’ve never seen a company do that going public. Incredible confidence and savings to company.

11 tykkäystä

Vahvistus Neliltä tilaukseen

4 tykkäystä

Eiköhän kaverit jo cashannut tossa mergerissä kohtuullisesti? Joten eiköhän leivän päälle muutakin löydy kuin ylähuuli kuitenkin seuraavan vuoden ajan? :slight_smile:

1 tykkäys

Mulla ollut melko vastaava chartti käytössä kuin terva_xyz.
Itsehän olen aivan noviisi näissä, mutta yrittänyt TA:n kautta tehdä omia liikkeitä, nyt kun Covid-19 pohjilta on päästy eteenpäin.

Ilmeisesti eilisen huiput rikkoo kanavan, tämä oli itselle uusi tieto. (aloitettu pörsin tutkimenen ja osake poiminta OST tilillä vuoden alusta, joten kokemus puuttuu, ja joka päivä oppii uutta.)

Ajatus oli että parin päivän sisään ostellaan takaisin eiliset myynnit, kun päästään kanavan alareunaa, onko järkeä pitää tällaista charttia työkaluna, vai pitäisikö heittää romukoppaan? Ja onko niin että botit tutkii pilkun tarkasti pisteitä ja tekee osto myynti päätökset näillä tiedoilla=eli heittää vastaavan invaloidun kanavan piiroksen roskiin?

Yllättävän usein (eli yli=50% osunut oikein nousujohteisessa markkinassa) nämä kanava piirrot on auttanut ajoittamaan ostot.

Kiitän kovasti jos pystytte auttamaan aloittelijaa,
ps. nimimerkki vaihtui vtiq nousun johteesta bad-ger :joy:
ja itse toimin suurpiirteisesti, eli ehkä ei paras henkilö tutkimaan TA:n kautta näitä liikkeitä.

2 tykkäystä

Vastasin tonne TA opiskeluketjuun ettei mee off topic tämä

Onko kenelläkään muistissa miten monta tankkausasemaa Nikola on rakentelemassa alustavien suunnitelmien mukaan yhdysvaltoihin?

Edit: Löysinkin tämän tiedon Nikolan esittelysetistä:

“Initial build out of ~1,200 station equivalents(3)will be developed to serve this section of the market (based on 210 trucks per 8,000kg station)”

Vähän off topic mutta NELin osalta potentiaali myös huikea!

Pikkaisen on tänään tippunut Nordean salkun arvo, kun siellä VectoIq on 13,9 taalan hinnalla nyt :smiley: Laitoin aspaan jo viestiä, että säätävät homman pikaisesti kuntoon.

Tänään siis alkaa kaupankäynti NKLA triggerillä? Onkohan nordealla tulossa auki heti vai pitäisikö laittaa pyyntöä avaavat…?

Nel ASA: Awarded multi-billion NOK electrolyzer and fueling station contract by Nikola Tässä vuoden 2018 tiedote

Mutulla muistelisin, että viime aikoina on puhuttu 500 asemasta.

Mikä on tää nordean juttu? Eikö kupongin pitäisi vaihtua itsestään?

Jos soitatte aspaan, niin kysykää muuttuuko tuo muilla myös automaattisesti vai pitääkö joka ikisen laittaa aspaan viestiä :slight_smile:

1 tykkäys

@jaska1 @Shorttaaja

Mä taas luulen että 700 asemaa. Toi 1200 station equivalents tarkoittaa että yksi “vakioasema” on 8000kg/d kokoinen ja laskennallinen kapasiteetti 8000kg*1200kpl, mutta osa on isompia joten pitäis tulla 700 kpl joitten koko vähän vaihtelee. Toi 500 uus tieto jos jossain ollut. Mä en ole tollaseen törmännyt. Analyst day presentaatiosta muistaakseni ottanut nämä luvut.

3 tykkäystä

Nordeassa ei tunnu ihan automaattisesti kaikki tapahtuvan. Kokemusta on viimeisen kk ajalta jo kahdesta tapauksesa, eli ensin reverse merger mitä sai odottaa 2 päivää ja sitten saman osakkeen kauppapaikan vaihto, mikä selvittelyineen ottikin 3 puhelua ja n. viikon odottelun. Voisin melkein veikata, että tämäkään ei tule menemään ihan sukkana.

Nordealla saattaa kestää useamman päivän ennen kuin triggeri vaihtuu. Inpixonissa otin näpeille kun kesti 3 päivää ja osakkeen arvo romahti puoleen sillä aikaa.

Joo tarkastin myös tuosta ja näinhän se oli. En muista mistä tuo 500 asemaa oli jäänyt kummittelemaan mieleen. Hyvä korjaus :+1:

1 tykkäys

Nordeaan pitää soittaa, jos haluaa että menee viesti nopeasti käsittelyyn. Kuulemma on 2-3 päivää kestää jos viesti lähetetään verkkopankin kautta.

CNBC 7:45AM (Arizona time) Davidfaber show:ssa Trevor tänään. (Olisko 17:45 Suomen aikaa? Kannattaa tarkistaa, mulla ajat joskus menneet sekaisin.) Täytyypi katsoa livenä :slightly_smiling_face:

Illalla soittavat Nasdaqin sulkeutuessa kelloa ja paikalla koko Nikolan porukka. Pitäisi näkyä livenä Nikolan omilta sivuilta.

Myöhemmin Trevorin twitteriin pitäis tulla päivityksiä muista päivän livehaastatteluista

1 tykkäys

Jos joku on Nordeaan jo soittanut, niin laittakaahan tänne mitä sieltä sanottiin.

1 tykkäys