Nikola Corporation

Itse sain lomakkeen Nordealta postilla kaksi päivää määräajan jälkeen, joten tätä ongelmaa ei onneksi ollut :smile:

1 tykkäys

Minulla ostettuna pari erää vtiq:n osakkeita. Tuota erää johon vastasin myöntävästi haluavani osallistua konversioon oli eri vastaus/deadline päivämäärät kuin mitä myöhemmin tulleessa.

Mansikkana kakun päällä on, että soitin business centeriin ja kysyin meneekö oikein ja kelpaako sähköposti… Meni todella oikein ja osallistuin mielestäni konversioon - Nordean mielestä osallistuinkin näemmä lunastukseen.

Menee riita-asiaksi, katsotaan kuinka pitkälle jaksaa vääntää pankkia vastaan.

3 tykkäystä

Toi on kyllä törkeä temppu Nordealta, jos eivät ole yrittäneet olla asiakkaan puolella ja huolehtia, ettei mokia pääse syntymään.

3 tykkäystä

Minä sain samaiset laput ja nakkasin suoraan roskiin ne. Taisi kylläkin päiväys olla niissäkin jo mennyt :thinking:

Ehdottomaksi riita asiaksi, jos nordean puolelta perseilty tuolla asteella. Muutenkin hyvin heikosti hoidettu tuota hommaa, kun hämäriä lappuja tippuu (myös itselle) pelkästään etanapostissa viimeisenä päivänä tai sen jälkeen.

Sekavahan tuo Nordean saatekirje ja toimeksiannon tyyppi, mutta siinä viitataan tarkempaan dokumenttiin.


Edit: Huomasin että kirjeitä ei tarvitse vastaanottaa pankista paperisena vaan ne saa suoraa verkkopankkiin.

2 tykkäystä

Melkoista nousua. Oliskohan shorttien sulkubileet + kaikki haluaa ostaa ennen huomista uutisvyöryä :thinking:

4 tykkäystä

voi olla luvassa merkityksellistä uutisvirtaa myös muutamalle muullekin firmalle kuten NEL,Powershell, muuta hexacon?

1 tykkäys

Tuon minäkin sain myöhemmin ostetusta vtiq:n erästä.

Tässä ensinmäisessä versiossa minkä sain, ei ole viittausta liitteeseen.

1 tykkäys

Osuit päivän pohjiin jos sait tasan 30 $ :+1: :+1:

Tuo on se syy miksi en käytä Nordeaa ulkomaan kaupassa enään. Laput tulee vain paperisena ja miten sattuu.

Nämä on pahoja, kun on sana sanaa vastaan. Toivottavasti Nordea on äänittänyt puhelun “koulutustarkoituksiin”.

Nordea nauhoittaa kaikki puhelut…

Ei ainakaan pari vuotta sitten. Minulla oli korttiin liittyvä sekaannus, joka johtui heidän väärästä infosta. Sana sanaa vastaan. Kysyin nauhoitetta, mutta ei löytynyt.

Nykyään ilmoittavat äänittävänsä kaikki puhelut

Ei ollut mitään konkreettista mainintaa hinnasta/arvosta Nordealta tulleissa papereissa. Viittaus siihen, että pitää tutustua yhtiön esitteisiin ja informaatioon huolellisesti.

http://www.idahoreporter.com/2020/vectoiq-vectoiq-acquisition-nasdaq-vtiq-stock-skyrockets-on-nikola-takeover-here-is-what-you-need-to-know/

“I am sure Nikola (likely ticker to be NKLA) will go towards $100 before the end of the year.”

5 tykkäystä

Premarket +10%!

1 tykkäys

Onkos se pvä jo varmistunu millon VTIQ > NKLA?

  1. Tai 4. Kesäkuuta Trevorin mukaan jos ja kun tämän pvn äänestys läpi
2 tykkäystä