Nokian Renkaat Oyj

Digimainontaan panostaisin nykypäivänä, se mitä olen kuullut tutuilta yrittäjiltä niin kuulemma Facebook, Google, ym. alustat on tehokkaimpia markkinointi alustoja nykypäivänä, en osaa itse äkkiä sanoa mikä on tehokas mutta maailma kehittyy hurjaa vauhtia ja siinä pitäisi vielä pysyä kärryillä ns. ajanhermolla eli digimainontaa vaan joka tuutista että tunnettuus lisääntyy, on varmasti kallista mutta ei se Nokian Tyres tule muuten kuluttajan huulille ja eikä sitä tarvitsisi aina olla mainostamassa vaan tunnettuuden lisäämiseksi uusilla markkinoilla tai missä se on vähemmän tunnettu, ei se Nokian rengas löydä kuluttajan auton alle jos ei siitä ole kuullutkaan.

Markkinointiin tässä vaiheessa uutta Nokian Tyresiä pitäisi satsata kohtuu paljon jotta se tunnettuus lisääntyy. Kun uusi asiakas uudella mantereella tai missä se on vähemmän tunnettu huomaa renkaan olevan hyvä niin kyllä se suosittelee ja kehuu kaverillekkin miten hyvät renkaat laittelin :smile:

Onhan nykymuotoinen Tyres hieman entistä erilainen ja minusta parempi kokonaisuus, laajalla tuote valikoimalla tunnettuus lisääntyy jo hieman itsekseen kun on vaihtoehtojakin mm. työkoneet ym. suuremmat ja erikoisrenkaat mitkä tietysti lisää taas tunnettavuutta ja parantaa näkyvyyttä mikä taas lisää kokonaismyyntiä.

Eletään jänniä aikoja ja jotenkin on hyvä kutina uudesti syntyneestä Nokian renkaista ja kokemusta kuitenkin on paljon ja ei bisnestä nollista aloiteta ja vanha brändi antaa etunojaa mutta ei siihenkään tai sen varaan liikaa pidä laskea mutta sillä on suuri arvo tällaisessa bisneksessä.

Ajatellaan vaikka jotakin kuljetusliikettä niin veikkaisin että luottaa mieluummin tunnettuun brändiin joka on kestävä tunnetusti jos vaihtoehtona olisi jokin vähemmän tunnettu “halpis” rengas niin ei se paskoja renkaita autoihinsa laita, kuljetusten katkeamattomuus on arvokasta ja renkaat on väärä kohde säästää, jos rengas rikko tulisi huononlaadun takia niin varmasti viimeinen kerta olisi kyseinen “halpis” rengas , se mitä koitan sanoa niin vanhalla brändillä on suuri arvo monessa mielessä, asiakkaat kun luottaa tunnettuun brändiin, täällä pohjolassa on itsestään selvää että Nokialaiset kuuluu TOP3 renkaisiin aina mutta se pitää saada myös muille markkina-alueille yhtä tunnetuksi.

(saattaa olla kirjoitusvirheitä kun ei tämä kirjoitus ole vahvinta osaamistani mutta jospa siitä selvää saa :smile: )

4 tykkäystä