Mielestäni olet oikeilla jäljillä. Olen odottanut Nokian renkaiden ostotarjousta naapurimaan rosvouksesta ja kurssiromahduksesta asti. Erityisesti nokian renkaiden brändi, uudet tehtaat, patentit talvirenkaissa ja laadukkaat raskaat renkaat tekisi siitä erinomaisen hankinnan monelle ulkomaalaiselle (etenkin aasialaisille) rengasjätille. Miettikää miten zingzong tai linglong alkaisi myydä talvirengastaan laatutietoisempiin maihin jos saisivat nokian leiman kylkeensä ja osaamista tuotekehittelyyn. Alle miljardi euroa tästä yhtiöstä kuulostaa lähinnä huonolta vitsiltä kun samaan aikaan spekulatiiviset sijoitukset rallattaa muutaman miljardin arvonnousua päivässä.
En ole ollut juuri tällä hetkellä (ihan vain satumaista tuuria, luojan kiitos) osakkeenomistaja mutta olen palaamassa kevään osinkosateen tuomalla rahapotilla joukkoonne (2kk sisällä tarkoitus ostaa aloituspositio1000 osaketta). En tämän vuoksi toivo osakkeen aliarvostuksen välitöntä purkautumista ja juuri siksi luulen että se tapahtuu ennen kuin ehdin mukaan.