Olin juuri kommentoimassa, että ei kuulu.
Nämä kampanjat voi huomioida sijoittajavinkkelistä siinä mielessä, jos kun ne vaikuttaa brändin ja mielikuvien kautta liiketoimintaan.
Yli 10 miljoonan asiakkaan Nordeassa tuskin kauheasti.
Toinen pointti. Vastuullisuus yms. keskustelussa ollaan Suomessa melko paljon kiinni vielä ilmasto/ympäristö-piirissä, mutta jos useiden trendien syntymaassa Yhdysvalloissa katsoo niin vähemmistöt, diversiteetti, rasismin vastainen taistelu (jotka meistä kaikki varmasti allekirjoittajat ihan relevanteiksi seikoiksi huomioida) nousee täälläkin voimakkaasti esiin.
Yhtä kaikki, aiheesta keskustelun ellei se oikeasti heilauta kassavirtoja voisi siirtää muualle, joko Kahvihuoneeseen tai politiikkanurkkaukseen.