Sievin ja Jalaksen tuotteita olen käyttänyt paljon. Niihin on nykyään laitettu kuitenkin ”kaappiin maatumis” ominaisuus. Kahdet kumisaappaat olen ostanut, molemmista mureni pohjat alle. Liekö se syynä että talvet ovat käyttämättä kaapissa. Yhdet turvakengät unohtui kaappiin useaksi vuodeksi. Otin käyttöön ja pohjat mureni alle samantien. Sandaaleista katkesi molemmista nilkkaremmin kiinnitysmuovi. Toisen lähetin korjattavaksi tehtaalle, ja toinen kun napsahti, menivät roskikseen. 149€ sandaalit kuolevat pieneen kestämättömään muoviklipsuun. Myös nauhat olivat jossain sieviläisessä vaihtuneet laaduttomiin. Päät hajosi todella nopeasti. Sain kyllä uudet hieman paremmat kun asiasta soitin Sieville. Maihareista molemmista meni vetoketju. Toisen lähetin korjattavaksi ja toinen on edelleen rikki. Ehkä olen turhan sitkeä asiakas kun vasta nyt olen päättänyt et riittää. Arbesko kengät nyt olleet kokeilussa, ja toistaiseksi moitteettomat. Myös joku halpakaupan itäblokissa tehty kumisaapas ollut jo usean vuoden samanlaisella käytöllä eikä ongelmaa. Kuulemma Nokian saappaissakin laatu on jo kauan sitten romahtanut.
Hinta-laatusuhteiltaan parhaat ostamani kengät ovat olleet quechua merkkiset Decathlon kaupasta. Ostin itselle ja tytölle vaelluskengän ja lenkkarin sekoituksen, hinta oli naurettava, ja ovat olleet kestävät ja hyvät. 150€ Sievillä noita saa viidet!
3 tykkäystä