OROCO - Kuparia Mexicosta

Saitkos @Taikonautti tähän mitään selvennystä? :thinking:

4 tykkäystä

Ei ole kuulunut vielä mitään. Toivottavasti vastaa, onhan siellä vasta iltapäivä

4 tykkäystä

Kiitos kun näit vaivaa.

Pienetkin tiedon muruset ovat tärkeitä tässä vaiheessa kun suhteellisen malttamattomana odottaa uutisia.:grinning:

6 tykkäystä

Edit: Poistettu viesti jossa lainataan poistettua viestiä.

11 tykkäystä

Hienoa duunia Taikonautti, se mitä olen itse Adamin kanssa vaihtanut mailia niin Adam on aina sanonut että nämä tiedot saa jakaa eli vähentää hänenkin kuormaa kun ei tarvitse jokaiselle hätähousulle vastailla samoja asioita.

11 tykkäystä

Jeps juurikin näin, jos Braziles olisi ollut “suutari” 3DIP:ssä niin tuskin siellä olisi mitään porailemassa ainakaan aluksi.

Nyt kun tuota tavailee uusiksi niin olihan se ehdoton +++ Orocolle

Mutta se todellinen jytkyjen jytky odottaa edelleen Brazilesin porauksia, jos sieltä tulee 0,8%-> lukuja niin sitten on piru irti sillain positiivisessa mielessä ja voi alkaa selailemaan Vehon hinnastoja alhaaltapäin aloittaen.

25 tykkäystä

:smiley: tämä aiheutti pienen hymyn kareen! Hienoa työtä Taikonautti! Kyllähän tuosta erittäin positiiviset vibat jää - ollaan hiljaa niin saadaan kalaa :fishing_pole_and_fish:

5 tykkäystä

Kiitokset kaikille! Tietenkin toivotin Adamin tervetulleeksi Suomeen ja vähintään tuon tarjoamansa videoesityksen meille tuottamaan

15 tykkäystä

Joo odottakaa iltaan ennenkuin laitatte jakoon viestiä! :wink:

6 tykkäystä

Itse miettisin vielä kahteen kertaan laittaako tuota viestiä eteenpäin, ja pitäisilö ehkä tuokin poistaa. Neljä syytä:

  1. kyseessä on yksityisviesti, jonka julkaisusta toinen osapuoli ymmärtääkseni ei ole tietoinen?
  2. Oroco on pörssiyhtiö eli kovin yksityikohteisesti ei pitäisi puhua negatiivisista tai positiivisista julkaisemattomista asioista.

Kiitos @Taikonautti, kun selvittelet asioita.

13 tykkäystä

Ihan hyviä pointteja.

2 tykkäystä

Kyllä näin on. Itse tässä jo tunnin verran pohtinut mikä olisi oikea vaihtoehto. Ehkäpä tämän koko ketjun poisto. Tosin Adam kyllä on tietoinen, että “edustin” viestittelyssä suurempaa porukkaa eli meitä. Ehkäpä Adamkaan ei ehkä innostuneena malttanut pitää näppistään kurissa tarpeeksi.

Eli mites tämän ketjua saisi pois kokonaan?

3 tykkäystä

Eiköhän se riitä jos poistat oman viestisi, ja jokainen muokkaa omia vastauksiaan jos mielekkääksi näkee eli arvostaa omia tuottojaan.

3 tykkäystä

Siivottu. Ehkä näin on parempi. Tsekatkaahan myös kommentit “siistiksi”. Kiitos ja sorry! Ja tsemppiä meille kaikille :slight_smile:

23 tykkäystä

Ketjun tuhoamiset jne. lie hitusen tykillä hyttysen ampumista. Olettaisi noidenkin jo poistettujen viestien löytyvän Internet archivesta.

Matalaa profiilia ja ollaan vaan tyytyväisiä :smiley:

3 tykkäystä

Saa liputtaa, tää on vaan varmistus iteltäni että olen lukenut ja ymmärtänyt etten laita viestiä eteenpäin Mariuszkselle tai Neylle :smiley:

4 tykkäystä

No niinkin voi ajatella, mutta päädyin nyt tekemään kuten tein. Pienempi pahan riski ehkä näin.

3 tykkäystä

Laita Adamille mailia, kiitä vastauksesta ja kysy saako jakaa.

5 tykkäystä

Laitoin jo vastauksen ja kiitokset sekä hieman muutakin. Kyllähän tuo viesti oli vastauksena viestille, jossa kerroin tästä ryhmästä ja kuinka olemme hieman tiedonjanoisia tällä hetkellä. Ja korostin vielä, että sen tiedon mitä hän voisi meille jakaa.

Mutta annetaan nyt jaon olla poissa, että ei ainakaan ole mahdollisuuttakaan, että siitä jotakin enemmän aiheutuisi esim. hänelle, kun on sisäpiiriläinen.

6 tykkäystä

Ja jottei muiden tarvitse tuhlata aikaansa: ei löydy Wayback Machinella :slightly_frowning_face:

1 tykkäys