OROCO - Kuparia Mexicosta

Jos @Taikonautti saa OK:n niin jaa se. Ei kai me täällä aleta jakamaan foorumilaisia kahteen kastiin ?

9 tykkäystä

Ei siitä varmaan kyse ollut. Toki yrityksen edustajan tulee tietää mitä hän voi kertoa julkisesti tai edes kahden kesken. Uskon että hän ymmärsi mistä on kyse ja jos antaa luvan jakaa viestin niin fine, mutta ymmärrän Taikonautin pointin. Itsekin olen mieluummin ylivarovainen joissain asioissa.

Tosin, muistikuvani mukaan tuo kommentti tuloksista joihin ovat alustavasti erittäin tyytyväisiä, taisi olla mainittu myös virallisessa dokumentissa missä avattiin tunnuslukuja.

3 tykkäystä

Juu keskustelua käytiin tästä täällä jo aktiivisesti. Ja olen samaa mieltä. Itse olen näistä äärimmäisen tarkka. Mutta jos lupa tulee, niin jakoon vaan. Täällä on koko joukko itseni mukaan lukien, joilla on sellaista mitä muilla ei. Sitä vaan tässä tarkoitin.

5 tykkäystä

Katsotaan mitä Adam vastaa

3 tykkäystä

Jos Adamista kuuluu ja näyttää vihreetä valoa niin oon valmis laittamaan tiedon eteenpäin. Menee koneella koko päivä

5 tykkäystä

No hitto, koko poistettu sisältö keskustelusta jäänyt näkemättä. Ei ilmeisesti mitään suurta huolta herättävää tai akuuttia toimintaa vaativaa infoa sisältänyt?

2 tykkäystä

Jos akuutiksi toiminnaksi lasketaan ostohousujen kaivaminen kaapista niin siinä tapauksessa jollekulle info on akuuttia. Poistettu sisältö oli pelkkää kultaa, tai niin kuin jotkut tykkää sanoa, kuparia.

30 tykkäystä

Sain juuri Adamilta viestin. Hän on enemmän kuin iloinen, että viestiä jaettaisiin ryhmässämme.

28 tykkäystä

Yritän väsäillä sen tänne mahdollisimman nopeasti.

5 tykkäystä

hiio-hoi täällä ollaan!
Laitatko kuvana ni menee varmasti aitouden puolesta Mariukszelle ja Neylle läpi :slight_smile: KIITOS!!!

3 tykkäystä

Ostolaita antaa ihan skidisti painetta :flushed:

11 tykkäystä

Thank you for sending that. It was a mystery until I checked with our IT team and they reminded me that upon registration of an email address on our web site two emails are sent, the first acknowledging that the email has been recorded and a second, some days later, with the company overview that you have provided me.

Which leaves the remaining mystery of why your email was not registered when you tried to do so. Can I ask you to try to register again, and perhaps other members of your club to do the same. We will watch on our end for registrations, and if successful you should receive an email acknowledging successful registration.

In regards to the 3D IP results remaining to be publicly announced, I acknowledge that they are later than expected. Part of this related to the large size of the data set we are dealing with and another part related to Ian Graham, relocating to Mexico a few weeks ago and then becoming immersed in work. Trips to the State capitals of Sinaloa and Chihuahua, preparing crew camps, water trucks and water sources, drill contractors, etc. have consumed his time. The drafting of a public news release has been delayed, but is now a priority and will soon be ready for release. Not to reveal too much ahead of its release, but we are very pleased with the results and they are consistent with the very positive results we have seen in the South and North Zones.

Drilling is expected to commence next month, and to build up to multiple drills operating concurrently. results will therefore start to be released and will continue until we have reached the targeted number of holes, ~100. At various points we will have sufficient data in a given area to calculate a resource, and will do so and release it in stages as the South, North and Brasiles drill database reaches the point of sufficiency .

Along the way we will be conducting the other elements of proving up Santo Tomas. Geotechnical drill holes (to provide rock competency data to allow for mine design), metallurgical testing, advancing community and governmental relations (3 visits to State capitals so far and high levels of support from Ministers and bureaucrats, community relations going very well - see photos below. Ian’s wife has joined him in relocating to Mexico and is very involved in community programs and reports that the culture has captured her corazón), water sourcing and rights acquisition, etc. The important milestones will be the subject of public disclosure.

I expect the later half of the year will be busy, with lots of disclosure. As I also expect to be able to resume in-person marketing to the investment community, and as I am often in Europe visiting with our investors there, I hope I can make a stop in Finland and arrange a presentation to your investor group. At the point I have a schedule to return, and travel restrictions are relaxed, I look forward to a visit. Ahead of that, I offer to arrange a video presentation for your members. After IP data is released I’d be pleased to arrange a call and have Ian and I present the results.and take questions.

Best Regards,

Adam

Adam Smith

V.P., Business Development

Oroco Resource Corp

‪1201-1166‬ Alberni Street

Vancouver, BC V6E 3Z3

Telephone: (604) 688-6200
Fax: (604) 688-6260
Mobile: (604) 767-8760

E-mail: asmith@orocoresourcecorp.com

35 tykkäystä

8 tykkäystä

Siinä kaikki paitsi ne liitteet, jotka on jo ollut esillä. Ja terveiset kaikille Adamilta. Lupasi lähettää Orocon lippiksen​:sunglasses::star_struck::heartbeat:

37 tykkäystä

Tarjoon siitä 70€ :fist::sweat_drops::sunglasses: ja saat kutsun terassille mun ja paven kaa :face_with_hand_over_mouth::beer::beer:

E: saat tunnin hyväksyä tarjouksen :raised_hands:

25 tykkäystä

Nokitan, tarjoan 75€ ja oluen.

Edit: kuinka korkeelle @Taikonautti mun pitää vedättää tota.

15 tykkäystä

Wait a minute…pyydän laatikollisen. Tällähän tienaa kohta paremmin kun Orocolla😎

19 tykkäystä

Laitoin Mariuszkselle ja Neylle eteenpäin, kerron kun vastaavat. Teen vielä Reddittii ketjun Oroco osioon. LETS GO!!! <3

e: niin ja laitan viel twitteriin Malte Humpertille kans (postaa orocoo). Hänelläki lähemmäs 1500 seuraajaa

E2: Reddittiin joku ilmeisesti ulkomaalainen ehti postata ton Adamin emailin sinne ennen mua :smiley: nyt siel on 2 ketjua aiheesta

10 tykkäystä

Mä hommaan sopivassa välissä läjän niitä… Pidetään sit joku terassituokio lakituksineen, kun asiat on sillä mallilla

13 tykkäystä

Älkää innostuko, paitsi jos haluatte nähä Puolan pohatan tanssivan Oroco lippis päässä!

6 tykkäystä