Plug Power ($PLUG)

12 tykkäystä

This benefit is one of the key factors that will enable Plug to drive overall fuel margin to a break even run rate by end of the year and positions Plug for growing positive fuel margins in 2025 and beyond.

IRAn 45V tax creditti alkaa tuottamaan tulosta.

19 tykkäystä

No, nyt se sitten alkoi. Iso juttu kyllä. Q3 rapsassa varmaan jo nähdään tuen vaikutukset? Mitä mieltä muut ovat asiasta?

5 tykkäystä

Itse en kuvion merkitystä hahmota, mutta markkina palkitsi 5 % kurssilaskulla.

6 tykkäystä

No reaktio se oli sekin.

JP Morganin lappu vetyhommeleista. Lukemisen arvoinen juttu.

Löytyy mm tällainen kohta:

Vedyn hinta näköjään menossa alaspäin, näemmä. Sillein hyvälle näyttää Plugin tilanne sen kannalta. Sininen ja harmaa vety on tukien avustuksella saavutettavissa.

17 tykkäystä

2000 vetybussia vuonna 2026.

18 tykkäystä

Vedyn käyttö noussut Korean liikenteessä 46% h1/24 vs vastaavaan tilanteeseen vuosi sitten. Bussit pääasiallisena ajurina. Artikkelissa uhataan että 20 000 h2 bussia vuonna 2030. Minä itse uskon, että vedyn kulutuksen kasvu jatkuu jyrkällä kulmakertoimena.

Ensimmäiset tuhat on jo liikenteessä:

Erinomaista etenemistä.

Sama muuten voi olla jenkeissä edessä. Hylan tietojen mukaan keskimääräinen vedyn tankkaus vetyrekalla on 31-42 kiloa…

https://x.com/nikolamotor/status/1803894038405480647?s=19

19 tykkäystä

Lidl alkanut käyttää vetykuorma-autoja ja vetytrukkeja Ranskassa. Kuten artikkelissa mainitaan, se tarvinnee ensin infran kuntoon.

12 tykkäystä

Luulisi näkyvän jo Q2 tuloksessakin, mutta viimeistään H2/24 aikana.

Ei vielä tosin niin kauhean isoista asioista kyseessä taloudellisesti, mutta on tärkeää lähettää signaalia mahdollisille harkitseville asiakkaille että päätöksiä lyyseri hankinnoista tehdään koko ajan ympäri maailman.

15 tykkäystä

Lisää ir tiedotteita. Tällä kertaa Plugin vedyn tankkausasemia koskien.

13 tykkäystä